کد خبر : 114173
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - 9:52
-

کافی سرپرست باشگاه مس سونگون شد

کافی سرپرست باشگاه مس سونگون شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که وضعیت مدیریتی باشگاه مس مبهم است و هنوز مدیرعامل آن انتخاب نشده محمدرضا کافی مدیرعامل سابق این باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه امورات این تیم را در اختیار دارد. عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت:بنده و آقای سلیمانی دبیر کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که وضعیت مدیریتی باشگاه مس مبهم است و هنوز مدیرعامل آن انتخاب نشده محمدرضا کافی مدیرعامل سابق این باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه امورات این تیم را در اختیار دارد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت:بنده و آقای سلیمانی دبیر کمیته فوتسال هفته گذشته هشدار داده بودیم که ممکن است تیم مس با این روند، از جام باشگاه های آسیا کار گذاشته شود. رئیس هیات مدیره باشگاه مس هم در مصاحبه ای از ما گلایه کرده بود ولی باید بگویم هرکجا که احساس کنیم منافع کشورمان ذره ای در خطر قرار بگیرد، ما هم عکس العمل نشان می دهیم. باشگاهی که نماینده ایران در آسیا است، باید خیلی آماده باشد.

وی افزود:همانطور که می دانید برای مسابقات جام باشگاه های آسیا، تیم ها می توانند بازیکنان مختلفی را از سراسر جهان به خدمت بگیرند و قدرتشان را بیشتر کنند. در جام ملتهای آسیا اینطور نیست. بنابراین جام باشگاه ها از جام ملتها خطرناکتر است و تیم ها «تا دندان مسلح» می آیند. ما هم خوشحال شدیم آقای کافی به عنوان سرپرست مجددا به تیم مس آمد تا کارها روی زمین نماند. الان کلی فرم و فیلد برای جام باشگاه های آسیا هست که باید پر شود. با این حساب، هشدار هنوز برای تیم مس پابرجاست.

ترابیان ادامه داد:برای فوتسال جام باشگاه های آسیا دو کشور گزینه اصلی هستند یعنی تایلند و اندونزی. پیش بینی خودم این است که این میزبانی به اندونزی برسد چون تایلند میزبان چند رویداد فوتسالی بوده و ضرورتی ندارد دوباره میزبانی به این کشور برسد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.