کد خبر : 114227
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 11:33
-

باقری: امسال هدف سن‌ایچ قناعت است/ به دنبال رتبه تک رقمی نیستیم/ برنامه‌ریزی ۳ ساله داریم

باقری: امسال هدف سن‌ایچ قناعت است/ به دنبال رتبه تک رقمی نیستیم/ برنامه‌ریزی ۳ ساله داریم

داود باقری مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره وضعیت تیمش گفت: بعد از قهرمانی که به دست آوردیم، تقریبا دوستان در استراحت هستند. بعضی از همکارانی که اینجا کار می‌کنیم، مشغولند و برای فصل بعدی برنامه ریزی می‌کنیم. بصورت کلی ساختار تیم سن ایچ یک استراتژی طولانی مدت دارد

داود باقری مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره وضعیت تیمش گفت: بعد از قهرمانی که به دست آوردیم، تقریبا دوستان در استراحت هستند. بعضی از همکارانی که اینجا کار می‌کنیم، مشغولند و برای فصل بعدی برنامه ریزی می‌کنیم. بصورت کلی ساختار تیم سن ایچ یک استراتژی طولانی مدت دارد که آینده را بررسی می‌کند و یک استراتژی که از راه ساختار علمی باشد نوشته می‌شود.

او افزود: این استراتژی باید قابلیت دستیابی داشته باشه و یک تایمی برایش در نظر گرفته شود. ما یک برنامه سه چهار ساله برای این تیم تدوین کرده‌ایم که کارمان را امسال شروع میکنیم. لزوما چون استراتژی چهار ساله داریم امسال تیمی نیستیم که به دنبال رتبه تک رقمی باشیم. امسال یک پتانسیل مخفی وارد لیگ می‌شود. امسال با یک عده بازیکنانی که واقعا حقشان را در شهر نگرفتند بومی‌گرایی می‌کنیم.

باقری اضافه کرد: اولین بحث ما در ساختار تیم‌داری، استفاده از بضاعت و پتانسیل خود ساوه است و در نهایت پتانسیل استان مرکزی وحوالی این استان‌هایی که کنار استان مرکزی هستند. بازیکنانی که واجد شرایط باشند و با ساختار سن ایچ انس داشته باشند از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل سن‌ایچ در مورد عدم حضور در جام حذفی اظهار کرد: مدت کوتاهی برایش تعریف کردند و ما نتوانستیم شرکت کنیم.

باقری درباره میزان بودجه تیم نیز تصریح کرد: بودجه‌ای داریم که اگر بهینه مصرف شود، کامل است و به دیگران هم القا می‌شود که با هزینه مدیریت شده می‌توان تیم داری کرد. ولی باید برنامه ریزی شود که در کل فصل چه ابزار و زیر ساخت هایی نیاز داریم تا بودجه نوسان نداشته باشد. نفراتی که استفاده می‌شوند باید با فرهنگ سازمانی ما سازگار باشند. هدف اول ما در مجموعه سن ایچ، قناعت و درست مصرف کردن است.

او در مورد سرمربی سن‌ایچ نیز گفت: استاد رعدی تیم را قهرمان کرد و ما هم برنامه ایشان را می‌گیریم. چند گزینه جایگزین هم داریم. در ضمن آقای خسرو امیری هم به عنوان یار دیرینه همیشه کنار ما هستند و چند بازیکن هم به‌عنوان نیروی زحمت کش شرکت کنار تیم هستند. مثل آقای حمید طاهری کاپیتان خوش اخلاق مجموعه و آقایان جواد کمالی و رضا سپندار که خیلی برای تیم زحمت کشیدند و مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.