کد خبر : 114245
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397 - 17:38
-

دومین تیم لیگ برتری فوتسال در حال انحلال!

دومین تیم لیگ برتری فوتسال در حال انحلال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی چند روز پیش به خاطر مشکلات مالی این شرکت، از ادامه فعالیت در لیگ برتر انصراف داد و منحل شد. تیم آتلیه طهران قم، دومین تیمی است که بعد از تاسیسات، راه انحلال را در پیش گرفته و به گفته رسول قلی زاده مدیرعامل این تیم،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی چند روز پیش به خاطر مشکلات مالی این شرکت، از ادامه فعالیت در لیگ برتر انصراف داد و منحل شد. تیم آتلیه طهران قم، دومین تیمی است که بعد از تاسیسات، راه انحلال را در پیش گرفته و به گفته رسول قلی زاده مدیرعامل این تیم، روز شنبه نامه انحلال تیم به اداره ورزش و جوانان قم ارائه می شود.

قلی زاده در این خصوص گفت: شرایط مالی ما خوب نیست. متاسفانه نتوانستیم اسپانسر هم پیدا کنیم. برای مسئولان استانی هم این شرایط فرقی نمی کند. هرچند تعدادی از مسئولان هم سالم کار نکرده اند. فکر می کنم با این وضعیت اگر در فوتسال نباشیم بهتر است چون نمی توانیم بیشتر از این از جیبمان هزینه کنیم.

وی افزود: شهر قم سال گذشته دو تیم در لیگ برتر داشت. هیات فوتبال که سقوط کرد و ما هم مشکلات مالی داریم و حمایت نمی شویم. واقعا حیف است که شهر قم با این پتانسیل، این شرایط را در فوتسال دارد. اگر همین نفرات را حفظ می کردیم، امسال می توانستیم در لیگ جزو سه تیم برتر شویم.

مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه قم یادآور شد: حتی برای زمین تمرین درخواست دادیم که با ما همکاری نکردند. هیچ گوش شنوایی وجود ندارد. باتوجه به اینکه نمی شود امتیاز یک تیم را از استان خارج کرد، بهترین کار انحلال است که نامه آنرا روز شنبه آینده به مسئولان اداره ورزش و جوانان تحویل می دهم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

برنامه هر ساله تیم های قم
همیشه با این روش دنبال گرفتن پول از نهادهای مختلف هستند
چقدر گدایی میکنید