کد خبر : 114270
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1397 - 10:33
-

کان پژوهان با سرمربی لیگ‌برتری در فینال سوپرکاپ کاشان/ شمس و حیدریان میهمانان ویژه بازی پایانی

کان پژوهان با سرمربی لیگ‌برتری در فینال سوپرکاپ کاشان/ شمس و حیدریان میهمانان ویژه بازی پایانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سوپر لیگ فوتسال کاشان رو به اتمام است و تیم کان پژوهان استرک با برتری مقابل تیم قدرتمند سایپا به فینال راه یافته؛ دیداری که روز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن تختی کاشان و با حضور میهمانانی ویژه همچون حسین شمس و محمدرضا حیدریان برگزار خواهد شد. کان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سوپر لیگ فوتسال کاشان رو به اتمام است و تیم کان پژوهان استرک با برتری مقابل تیم قدرتمند سایپا به فینال راه یافته؛ دیداری که روز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن تختی کاشان و با حضور میهمانانی ویژه همچون حسین شمس و محمدرضا حیدریان برگزار خواهد شد.

کان پژوهان استرک با هدایت وحید غیاثی مربی قمی فوتسال ایران در نیمه نهایی سوپر لیگ کاشان تیم سایپا قهرمان بلامنازع ۱۰ سال این مسابقات را از پیش رو برداشته است.

اما به جز سید وحید غیاثی که شناخته شده‌ترین چهره تیم کان پژوهان استرک است، بازیکنان لیگ‌برتری و ملی‌پوش امید نیز در این تیم حضور دارند تا نماینده استانی کاشانی‌ها برای تماشاگران این تیم جذاب‌تر شود.

حسین فقدانی مدیرعامل تیم کان پژوهان استرک دراین باره به fut5al گفت: جمعه منتظر حمایت هوادارانمان هستیم چرا که تیم کان پژوهان استرک، یک تیم روستایی است که سابقه دیرینه‌ای دارد و در گذشته نیز در لیگ دو کشوری حضور داشته است.

کان پژوهان

وی همچنین از ساخت سالنی زیبا در استرک خبر داد و افزود: قصد داریم سالن شهدای استرک را بعد از آماده شدن کفپوش، با حضور آقای کفاشیان افتتاح کنیم. مسئولان استانی (فرماندار و بخشدار) از ما درخواست کرده بودند برای ساخت این سالن به دولت کمک کنیم اما تا الآن که چند میلیارد برایش هزینه کرده‌ایم، یک ریال هم به ما نداده‌اند.

گفتنی است با افتتاح این سالن تخصصی فوتسال، زیرساخت‌های کاشی‌ها برای تیمداری و بازگشتی قدرتمندانه به فوتسال تکمیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.