کد خبر : 114365
تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1397 - 16:36
-

سلیمانی:تاسیسات تا ۱۵ اردیبهشت مهلت دارد وضعیت امتیازش را مشخص کند/فقط یک تیم انصراف داده است/ شهروند ساری از جام حذفی انصراف نداده است!

سلیمانی:تاسیسات تا ۱۵ اردیبهشت مهلت دارد وضعیت امتیازش را مشخص کند/فقط یک تیم انصراف داده است/ شهروند ساری از جام حذفی انصراف نداده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال تأسیسات و اینکه امتیاز این تیم به کدام تیم واگذار خواهد شد، اظهار داشت: امتیاز تیم را باید خود باشگاه واگذار کند و در غیر اینصورت امتیاز تأسیسات در لیگ برتر خواهد سوخت. تا ۱۵ اردبیهشت‌ماه به این تیم فرصت داده‌ایم و باید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال تأسیسات و اینکه امتیاز این تیم به کدام تیم واگذار خواهد شد، اظهار داشت: امتیاز تیم را باید خود باشگاه واگذار کند و در غیر اینصورت امتیاز تأسیسات در لیگ برتر خواهد سوخت. تا ۱۵ اردبیهشت‌ماه به این تیم فرصت داده‌ایم و باید تکلیف آنها مشخص شود.

وی در مورد شایعاتی که مبنی بر کناره‌گیری چند تیم دیگر از لیگ برتر به گوش می‌رسد، عنوان کرد: تاکنون فقط تیم تأسیسات از لیگ برتر انصراف داده و بقیه صحبت‌ها صحت ندارد. اینها همه حرف است و مطمئن باشید در این فصل لیگ پویاتری نسبت به فصول گذشته خواهیم داشت. برخی از تیم‌ها اکنون می‌خواهند با این شایعات فشار بیاورند تا از استان‌های خود بودجه و امتیاز بگیرند.

دبیر کمیته فوتسال در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم شهروند ساری از حضور در جام حذفی کنار کشیده است، گفت: این موضوع هم درست نیست و هیچ نامه‌ای به دست ما نرسیده است. من خودم با نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند صحبت کرده‌ام و چنین چیزی درست نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.