کد خبر : 114380
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 - 9:43
-

صانعی:برای اردوی ایتالیا شرط گذاشتیم/با تیم دوم المپیک با یک آسیایی بازی می کنیم

صانعی:برای اردوی ایتالیا شرط گذاشتیم/با تیم دوم المپیک با یک آسیایی بازی می کنیم
سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک ایران گفت: با شرط بازی با ایتالیا به این کشور سفر می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره وضعیت تیم‌ملی فوتسال المپیک ایران پیش از اعزام به تورنمنت ایتالیا توضیح داد: ما دوشنبه شب عازم ایتالیا می‌شویم و اولین بازی‌مان را چهارشنبه مقابل ایتالیا انجام می‌دهیم. ابتدا قرار بود تمام تیم‌ها با هم بازی کنند اما زمان و مسافت محل اقامت تیم‌ها از یکدیگر باعث شد ابتدا دو بازی در روز نخست برگزار شود و برنده آن‌ها به مصاف هم بروند. به همین دلیل نیز ما شرط  گذاشتیم تنها درصورتی در این تورنمنت شرکت می‌کنیم که با ایتالیا بازی کنیم چون این تیم در المپیک حضور دارد و می‌تواند رقیب خوبی باشد. بنابراین بازی اول ما با ایتالیاست.

او در ادامه از رایزنی برای بازی با تیم سوم خبر داد و افزود: محل اقامت تیم‌ها فرق دارد و زمان برگزاری مسابقات نیز کم است. از طرفی قرار شده جمعه ظهر به ایران برگردیم. بنابراین اگر بخواهیم با تیم سوم نیز بازی کنیم باید جمعه صبح قبل از رفتن به فرودگاه به میدان برویم.

سرمربی تیم ملی المپیک فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن در این اردو شرکت می‌کنند، بیان کرد: ما اسامی ۱۶ بازیکن را برای گرفتن ویزا به فدراسیون فوتبال داده‌ایم. اگر مشکل ویزا پیش بیاید، با ۱۴ بازیکن هم می‌توانیم برویم اما سعی می‌کنیم هر ۱۶ نفر یعنی دو دروازه‌بان و ۱۴ بازیکن را به ایتالیا ببریم. ما گروه دیگری نیز داریم که مثل این بازیکنان، خوب هستند. به دنبال این هستیم که در خرداد ماه نیز با یک تیم خوب آسیایی برای گروه دوم بازی بگذاریم.

صانعی همچنین درباره محدودیت تعداد بازیکنان اعزامی به المپیک جوانان گفت: تعداد استاندارد در تورنمنت‌های فوتسال، ۱۴ نفر است اما برای المپیک آرژانتین تعداد کمتری اعلام کرده‌اند. همچنین گفته‌اند فهرست اولیه باید ۲۰ نفره باشد که این تعداد نیز کم است. ما با همکاری چند کشور دیگر، درحال نامه‌نگاری هستیم تا این تعداد افزایش پیدا کند.

او همچنین با بیان این که بازی با ایتالیا برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد، به ایسنا گفت: تیم ملی ایتالیا جزو تیم‌هایی است که در المپیک حضور دارد و تیم قدرتمندی است. فدراسیون فوتبال نیز به همین موضوع نگاه کرد و با اعزام تیم ملی موافقت کرد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.