کد خبر : 114421
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 10:19
-

غیاثی:یک درصد هزینه صبا را داشتیم آتلیه در حد آسیا بود/با شهرداری ساوه مذاکره کرده ام

غیاثی:یک درصد هزینه صبا را داشتیم آتلیه در حد آسیا بود/با شهرداری ساوه مذاکره کرده ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی خاطرنشان کرد: اگر قرار است در سال جاری تیم آتلیه طهران قم با همان مشکلات مالی فصل قبل و امکانات محدود در لیگ برتر حضور داشته باشد همان بهتر، که از ابتدا انصراف دهد. وی ادامه داد: قم به عنوان قطب فوتسال ایران در صورتی که از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی خاطرنشان کرد: اگر قرار است در سال جاری تیم آتلیه طهران قم با همان مشکلات مالی فصل قبل و امکانات محدود در لیگ برتر حضور داشته باشد همان بهتر، که از ابتدا انصراف دهد.
وی ادامه داد: قم به عنوان قطب فوتسال ایران در صورتی که از امکانات و تجهیزات مناسب در لیگ برتر برخوردار باشد، ظرفیت قهرمانی در لیگ برتر ایران و باشگاه های آسیا را دارد، ولی متاسفانه مورد بی مهری واقع شده است و اگر در سال یک درصد هزینه ای که صرف تیم فوتبال صبای قم می شد به این رشته و تیم های لیگ برتری اختصاص پیدا می کرد ما امروز در حد آسیا بودیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه ۱۶ سال حضور بنده در لیگ برتر فوتسال کشور، به نظر می رسد روند فعلی ما را در فوتسال به جایی نمی رساند و نیاز است برای جوانان و تیم های خود، فکر اساسی داشته باشیم.
غیاثی با بیان اینکه در فصل جاری در قم مربیگری نخواهد کرد، گفت: با تیم شهرداری ساوه و یک تیم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور مذاکره کرده و به احتمال زیاد فصل جدید در ساوه فعالیت خواهم کرد.
وی گفت: در صورتی که به تیم شهرداری ساوه و یا هر تیم دیگر بروم برای استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی تلاش خواهم کرد و اولویت بنده استفاده از بازیکنان قمی در آن تیم ها نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.