کد خبر : 114395
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 9:45
-

چرا کمیته فوتسال بیش از ۲ سال است با سرپرستی کفاشیان اداره می شود؟

چرا کمیته فوتسال بیش از ۲ سال است با سرپرستی کفاشیان اداره می شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال یکی از زیرمجموعه‌های فدراسیون فوتبال است و وظایفی از جمله برنامه‌ریزی، برگزاری لیگ‌های مختلف فوتسال و… را برعهده دارد.الان چند سال است که این کمیته با سرپرستی کفاشیان اداره می شود این در حالی است که در هیچ جای دنیا یک سرپرست مدیریتی بیش از شش ماه نمی‌تواند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال یکی از زیرمجموعه‌های فدراسیون فوتبال است و وظایفی از جمله برنامه‌ریزی، برگزاری لیگ‌های مختلف فوتسال و… را برعهده دارد.الان چند سال است که این کمیته با سرپرستی کفاشیان اداره می شود این در حالی است که در هیچ جای دنیا یک سرپرست مدیریتی بیش از شش ماه نمی‌تواند ریاست داشته باشد و در این رابطه هیچ یک از مسئولان ورزشی کشور به خصوص فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخگویی نیستند.

پیشکسوتان فوتسال بارها در مصاحبه های خود از سلطانی‌فر وزیر ورزش درخواست داشتند حداقل کسی را متولی فوتسال کنند که خود فوتسالی و عاشق این رشته باشد. امیدواریم هرچه زودتر سلطانی‌فر وزیر ورزش به این موضوع ورود و تکلیف ریاست این کمیته و همچنین وضعیت نابسامان فوتسال(باشگاههای کشور) را هرچه زودتر مشخص کند.

بدون شک عملکرد خوب کمیته فوتسال می‌تواند کمک زیادی برای توسعه و پیشرفت دو چندان این رشته ورزشی داشته باشد. یکی از وظایف این کمیته جذب اسپانسر و گرفتن امتیاز پخش مستقیم مسابقات از صداوسیما است .که تا به امروز این امر هنوز عملی نشده و کمیته فوتسال نتوانسته با صداوسیما تعامل ایجاد کند.در حال حاضر اکثر فوتسالی‌ها نگران و ناامید از رشته ورزشی خود هستند.

امیدواریم هرچه زودتر تا دیر نشده جناب سلطانی فر وزیر محترم ورزش و تاج ریاست فدراسیون فوتبال و مسئولان دیگر ورزش کشور به فریاد این رشته ورزشی و پرافتخار برسند و با یک برنامه‌ریزی دقیق فوتسال را از این وضعیت و بلاتکلیفی نجات دهند.همچنین بهتر است همه عاشقان ورزش به جای درگیری با همدیگر و تفرقه‌اندازی به دنبال راه‌حل مناسب برای مشکلات به وجود آمده فوتسال باشند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.