کد خبر : 114466
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 18:15
-

حضور رئیس، دبیرکل و عضو هیات رئیسه فدراسیون در تمرین تیم ملی

حضور رئیس، دبیرکل  و عضو هیات رئیسه فدراسیون در تمرین تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج به همراه محمدرضا ساکت، عبدالکاظم طالقانی، سعید قاسمی و حسن تیموری، در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال حضور یافته و دقایقی را با ملی پوشان تیم فوتسال”ب” گفتگو کردند. گفتنی است، ابراهیم شکوری، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، سایپا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج به همراه محمدرضا ساکت، عبدالکاظم طالقانی، سعید قاسمی و حسن تیموری، در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال حضور یافته و دقایقی را با ملی پوشان تیم فوتسال”ب” گفتگو کردند.

گفتنی است، ابراهیم شکوری، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، سایپا و پیام مشهد نیز امروز در کنار مسئولین فدراسیون فوتبال و مرکز ملی فوتبال حضور داشت و تمرین بازیکنان را نظاره کرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان تیم ملی “ب” فوتسال گفت: نسل به نسل تیم ملی فوتسال در حال تغییر است و شاهد حضور ۴ رده تیم ملی فوتسال هستیم . با توجه به موفقیت های فوتسال و اینکه ورزش در دنیار رو به رشد است، هدفمان این است که همواره پشتوانه قوی داشته باشیم و تیم های قدرتمندی را برای مسابقات آماده کنیم.
وی ادامه داد: نگاه ما برای تیم های ملی گلخانه ای نیست و معتقدم گلخانه ای کار کردن در ورزش امروز دنیا پاسخگو نخواهد بود. در فوتسال لیگ پرمحتوا و پویایی داریم و حتی در آسیا نیز موفق هستیم البته مشکلاتی نیز وجود دارد که باید آن را رفع کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: شما ملی پوشان پشتوانه بسیار خوبی هستید و تیم ملی “ب” متشکل از شما بازیکنان پرتلاش وجود دارد که با پشتکار خود برای تیم های ملی افتخار آفرین باشید. از مجموعه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتسال، کمیته تیم های ملی و مرکز ملی فوتبال بخاطر حمایت از تیم های ملی تشکر می کنم. معتقدم با شما بازیکنان پرتلاش به آینده فوتسال می توان امیدوار بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.