کد خبر : 114455
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 15:29
دسته‌بندی نشده
-

شمس محبوب‌ترین مربی تاریخ تیم‌ملی فوتسال ایران شد

شمس محبوب‌ترین مربی تاریخ تیم‌ملی فوتسال ایران شد
سرمربي تيم‌ملي فوتسال ايران در جام‌جهاني 2008 محبوب ترين مربي تاريخ فوتسال ايران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که در نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال ایران اسامی تمامی مربیان ادوار مختلف تاریخ تیم ملی فوتسال بزرگسالان گنجانده و برای انتخاب محبوب‌ترین مربی به رای‌گیری گذاشته شده بود، حسین شمس موفق شد با اختلاف چشم‌گیر با سایر مربیان به این عنوان دست پیدا کند.

در حالی ۶۲ درصد از کاربران شرکت‌کننده در نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس را به عنوان محبوب‌ترین مربی تاریخ تیم‌ملی انتخاب کرده‌اند که در لیست مربیان نام‌هایی چون محمد ناظم‌الشریعه، علی صانعی، خسوس کاندلاس، جوراندیرو، محمد مایلی‌کهن، محمدحسن انصاری‌فرد و ویکتور هرمانس نیز دیده می‌شوند.

محمد ناظم‌الشریعه و علی صانعی سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید با درصدهای نزدیک با یکدیگر، هر کدام به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ درصد آرا دیگر تعقیب‌کنندگان حسین شمس در این نظرسنجی بودند.

گفتنی است ثبت خاطره به یادماندنی پنجمی در جام‌جهانی ۲۰۰۸ برزیل با اتفاقات خاص بازی تعصبی با ایتالیا، قهرمانی‌های متعدد در آسیا، حمایت ویژه از حقوق بازیکنان تیم‌ملی، کوتاه نیامدن در قبال حقوق فوتسال در مقابل فدراسیون فوتبال،مبارزه با بازیکن سالاری، رک‌گویی و صراحت لهجه و… از جمله دلایل محبوبیت این سرمربی از دوران سرمربیگری در تیم‌ملی تاکنون بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

همیشه عزیزی حسین شمس عزیز

کورش سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

پس انتظار داشتید کسیکه ازحق بازیکنان تیم ملی دو رویی می کند بهترین باشد….

ناظم الشریعه توجه کند::: بچه ها می گفتند ما از خوراکیهای چین تایپه نمی توانیم بخوریم ٬٬٬ پیراهن های ما بی کیفیت هستند ولی ناظم می گفت همه چیز درسته….آخه مربی باید همه جوره پشت بازیکنان باشه نه دو دستگی بین بازیکنان بندازه

نام ... سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

اینقدر الکی تعریف نکنید هزار کار خلاف شمس را هم بشمارید

نام ... سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲

نتایج هر مربی بیانگر محبوبیت ان هست . همه میدونن مشکل شما با ناظم چیست . چون به شما باج نمیده . مثل شمس و شمسایی هوای شمارو نداره