کد خبر : 114428
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 9:56
-

فوتسال ایران نیاز به سوپر لیگ شدن دارد

فوتسال ایران نیاز به سوپر لیگ شدن دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به نظر من فعلا که لیگ فوتسال ایران یکنواخت شده است و اگر بخواهیم از یک نواختی دربیاید باید بازیکنان تیم ملی را در تیم های دیگر پخش کنند تا تیم های دیگر هم بتوانند بازی پایاپایی برگزار کند. *از لیگ فوتسال بانوان برایمان توضیح دهید؟ هنوز برای اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به نظر من فعلا که لیگ فوتسال ایران یکنواخت شده است و اگر بخواهیم از یک نواختی دربیاید باید بازیکنان تیم ملی را در تیم های دیگر پخش کنند تا تیم های دیگر هم بتوانند بازی پایاپایی برگزار کند.

*از لیگ فوتسال بانوان برایمان توضیح دهید؟

هنوز برای اینکه لیگ حرفه ای داشته باشیم خیلی زود است اما توانسته به حدی نرمال برسد، اگر تیم های لیگ کمتر شود بهتر خواهد شد و به تیم ها بیشتر توجه شود اما امسال نسبت به ۲ سال گذشته کیفیت بازی ها بالا رفته است و جای پیشرفت دارد.

*کیفیت بازی ها در لیگ چطور است؟

کیفیت بازی ها خوب است و تیم ها همه قوی هستند اما متاسفانه ۳ تا تیم اول هر سال مشخص هستند آن هم به دلیل اینکه بازیکنان تیم ملی در ۴ تیم اول پخش می شوند و تیم های دیگر فقط در حد توانشان بازیکن خریداری می کنند و این موضوع باعث شده تا هر ساله تیم های اول مشخص باشد.

* این یک نواختی آزار دهنده نیست؟

هست اما این اتفاقی است که هرسال پیش می آید و قرار بود که بازیکنان تیم ملی بین تیم ها پخش شوند اما تیم ها توانستند این قانون را دور بزند و بازیکنان تیم ملی بین ۳و۴ تیم اول پخش شود.اگر این قانون اجرا شود دیگر فوتسال بانوان از این یکنواختی در خواهد آمد.

*درامد در فوتسال بانوان چطور است؟

در فوتسال بانوان هر تیمی بر اساس درآمدهایشان جمع می کنند.و دادن پول بازیکنان ۵۰ .۵۰ است برخی از تیم ها هم ۳۰ درصد قرارد اد را به بازیکنان می دهند و بقیه را نمی دهند این کار باعث شده تا بازیکنان کمتر به تیم هایی که امکانات کافی ندارند اعتماد کنند.

*مسائل حجاب مسائلی است که در ایران همیشه است این موضوع شما را که در مقابل تیم های بی حجاب بازی می کنید آزار نمی دهد؟

ما زا سال ۷۹ که تیم ملی بانوان تشکیل شده است با حجاب بازی میکنیم و این موضوع برای ما دگر عادی شده است ما حتی در تمرینات هم با حجاب بازی میکنیم تا اگر خبرنگاری هم آنجا بود بتواند عکس بگیرد و حجاب برای ما محدودیت به حساب نمی آید فقط در تابستان کمی اذیت می شویم که در گرما کلی لباس باید بپوشیم اما در کل این حجاب برای ما بد نیست.

*این اجباری بودن حجاب برای حریفانتان هم است؟

این موضوع سخت است اما خوب ما در ایران بازی می کنیم و این موضوع برای تیم های دیگر شاید سخت باشد اما برای ما سخت نیست و تیم های دیگر اجباری برای حجاب ندارند.

*چی شد که فوتسال را انتخاب کردید؟

من با کاراته شروع کردم و دان مشکی دارم اما بعدها متوجه شدم که در فوتسل من موفق تر خواهم بود و این رشته تیمی را انتخاب کردم برای اینکه در رشته های تیمی موفق تر خواهم بود به همین خاطر این رشته را انتخاب کردم.

* خانواده شما را حمایت کردند؟

خانواده که من را حمایت می کنند اما در کل خانواده ام در ورزش نیستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.