کد خبر : 114496
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 18:34
-

کفاشیان: فوتسال آسیا را ایران اداره می‌کند/ قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا بازتاب‌های زیادی داشت

کفاشیان: فوتسال آسیا را ایران اداره می‌کند/ قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا بازتاب‌های زیادی داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: در اولین دوره بازی‌های آسیایی ایران اول شد، در آن مقطع همه فکر می‌کردند در جهان که بانوان ایرانی فعالتی ندارند اما وقتی در این مسابقات شرکت کردند و اول شدند طی برآورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: در اولین دوره بازی‌های آسیایی ایران اول شد، در آن مقطع همه فکر می‌کردند در جهان که بانوان ایرانی فعالتی ندارند اما وقتی در این مسابقات شرکت کردند و اول شدند طی برآورد آسیا تعداد زیادی این بازی را دیده بودند و بازتاب زیادی داشت. در جهان و آسیا این خط که بانوان فعال نیستند شکسته شد و کار فرهنگی بزرگی در سطح اسلام انجام شد که از مدال طلا هم مهم تر بود.

وی تاکید کرد: در  مسابقات جهانی گواتمالا ۸ تیم از جهان انتخاب شده بودند که ایران هم در آن بود اما به دلیل بودجه گفتیم شرکت نمی‌کنیم اما کمپین‌های زیادی تشکیل شد و با دستور رئیس جمهور تیم اعزام شد و این نشان می‌دهد بعد ورزشی آن کمتر از بعد فرهنگی و اجتماعی آن است.

کفاشیان افزود: فوتسال ما روند خوبی را دارد. مظفر بهترین مدرس آسیا است. کادر فنی ایران از قوی ترین‌های آسیا است و داوران ایران هم حضور دارند. در واقع فوتسال آسیا را ایران اداره می کند.

کفاشیان در مورد شرایط تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان ما از هر حیث نیاز به حمایت دارد. امیدوارم این حمایت شروع شود و ارزش‌هایی که این تیم‌ها کسب می‌کنند در آینده باعث تقویت ورزش بانوان شود.

او در مورد میزان کمکی که باید به تیم ملی فوتسال بانوان برسد، گفت: این کمک معلوم است. ولی از خودشان بپرسید که چقدر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

با تشکر از شما که امدین دارین نابود میکنین آقای خنده