کد خبر : 114825
تاریخ انتشار : جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 21:50
-

فرشته کریمی: برای هر بازی سبک و هدف خاصی داریم

فرشته کریمی: برای هر بازی سبک و هدف خاصی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که جزء بهترین بازیکنان برتر آسیا انتخاب شده ای و در این دیدار سه گل به ثمر رساندی چه احساسی دارید، گفت: شروع خیلی خوبی بود .در بازی مهم نیست چه کسی چند گل زده و چه تعدادی.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که جزء بهترین بازیکنان برتر آسیا انتخاب شده ای و در این دیدار سه گل به ثمر رساندی چه احساسی دارید، گفت: شروع خیلی خوبی بود .در بازی مهم نیست چه کسی چند گل زده و چه تعدادی. تنها چیزی که برای من و هم تیمی هایم اهمیت دارد پیروزی تیم ملی فوتسال ایران است. از اینکه عملکردم باعث شد در جمع بهترین بازیکنان اسیا باشم، خشوحالم.

وی در ادامه درباره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به همه تیم ها احترام می گذاریم و برای هر بازی سبک و هدف خاص خود را داریم. بزرگترین هدفمان این است که در هیچ بازی گل نخوریم و پیروز باشیم.

کریمی ادامه داد: به نظر من همه تیم ها خوب هستند و در برخی تیم ها شرایط خاص خود را دارند مانند تایلند که از میزبانی بهره می برد و ژاپن رقیب دیرینه ایران در اسیا است.همه تیم ها قوی هستند و اکنون فوتسال در آسیا و در قسمت بانوان روند رو به رشدی دارد و موفق تر از قبل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.