کد خبر : 114918
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 13:01
-

ترابیان: برنامه‌ریزی یک روس‌تبار برای فوتسال ایران را تکذیب نمی‌کنم/چرا نباید از او استفاده کنیم؟/برای معرفی مس سونگون به آسیا منتظر انتخاب مدیرعامل هستیم

ترابیان: برنامه‌ریزی یک روس‌تبار برای فوتسال ایران را تکذیب نمی‌کنم/چرا نباید از او استفاده کنیم؟/برای معرفی مس سونگون به آسیا منتظر انتخاب مدیرعامل هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در پاسخ به سوالی که آیا این موضوع صحت دارد که یک ایرانی روس‌زبان تمام بازی‌های تدارکاتی فوتسال در همه رده‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: ما این موضوع را تکذیب نمی‌کنیم و همیشه به دنبال کسانی هستیم که علاقه‌مند به کشورشان و قلبشان برای ایران می‌تپد استقبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در پاسخ به سوالی که آیا این موضوع صحت دارد که یک ایرانی روس‌زبان تمام بازی‌های تدارکاتی فوتسال در همه رده‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: ما این موضوع را تکذیب نمی‌کنیم و همیشه به دنبال کسانی هستیم که علاقه‌مند به کشورشان و قلبشان برای ایران می‌تپد استقبال می‌کنیم. چه اشکالی دارد وقتی که یک ایرانی علاقه‌مند است و می‌تواند به ورزش کشور کمک کند، چرا نباید از او استفاده نکنیم؟

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، گفت: همیشه روس‌ها از لحاظ قدرت تاکتیکی فیزیک بسیار خوبی داشته اند و می‌توانند به تیم ملی از لحاظ فیزیکی کمک کنند.بلاروس و اوکراین همیشه در سطح  اول فوتسال دنیا هستند و نباید فراموش کنیم که اوکراین همیشه یکی از تیم‌های خوب هشت‌گانه دنیا بوده است.

ترابیان در پاسخ به سوالی که آیا وضعیت مس سنگون نماینده ایران برای حضور در رقابت‌های  جام باشگاه‌های آسیا مشخص شده است،‌گفت: ما هم منتظریم که باشگاه مس مدیرعامل جدید را معرفی کنند، اما کار در این باشگاه متوقف نیست و کارها و هماهنگی‌های لازم توسط مدیرعامل سابق در حال پیگیری می‌باشد. همانطور که اطلاع دارید قرار است ۲۸ اردیبهشت ماه قرعه‌کشی این مسابقات انجام شود و بعد از این قرعه‌کشی کار مس شروع و سخت‌تر می‌شود.

وی همچنین در مورد آخرین تحولاتی که در کمیته المپیک زیر ۱۸ سال فوتسال در آرژانتین صورت گرفته است ، گفت:طبق آخرین تحولاتی که انجام شده این مسابقات در دو منطقه بوینس آیرس آرژانتین برگزار می‌شود و از هر کنفدراسیون جهانی فقط یک رشته  فوتسال، هندبال ساحلی، هاکی می توانند شرکت کنند.

ترابیان در ادامه تصریح کرد: بر اساس جدول طراحی شده فقط آرژانتین که به عنوان میزبان می‌تواند در هر یک از این رشته‌ها نماینده‌ای داشته باشد و طبق تصمیم AFC  از آسیا فقط در بخش پسران حضور داریم.

ترابیان در پاسخ به سوالی که چرا برزیل هم در بخش دختران و هم در بخش پسران می‌توانند حضور داشته باشند،‌گفت: این تصمیمی است که کمیته المپیک جهانی OFC گرفته است و به خاطر این موضوع  اکثر کنفدراسیون‌ها اعتراض کرده اند و امکان جایگزینی ونزوئلا به جای برزیل وجود دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.