کد خبر : 114934
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 9:48
-

باقری: نمی‌خواهیم در لیگ برتر فوتسال کیسه بوکس باشیم/ شعار امسال ما پندار نیک، رفتار نیک و کردار نیک است

باقری: نمی‌خواهیم در لیگ برتر فوتسال کیسه بوکس باشیم/ شعار امسال ما پندار نیک، رفتار نیک و کردار نیک است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود باقری در مورد آخرین وضعیت تیم  فوتسال سن‌ایچ ساوه و صعود این تیم به لیگ برتر اظهار داشت:‌ خدا را شکر بعد از یک سال پرفرازونشیبی که داشتیم توانستیم با  همت و زحمات هیأت مدیره باشگاه و همچنین بازیکنان و کادر فنی به لیگ برتر صعود کنیم و امیدوارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داود باقری در مورد آخرین وضعیت تیم  فوتسال سن‌ایچ ساوه و صعود این تیم به لیگ برتر اظهار داشت:‌ خدا را شکر بعد از یک سال پرفرازونشیبی که داشتیم توانستیم با  همت و زحمات هیأت مدیره باشگاه و همچنین بازیکنان و کادر فنی به لیگ برتر صعود کنیم و امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای مردم خوب ساوه و همچنین مجموعه سن ایچ باشیم.

وی در ادامه گفت: در جلسه روز گذشته هیأت مدیره جواد اصغری مقدم برنامه های خود را برای حضور در لیگ برتر ارائه کرد که در پایان جلسه با موافقت هیأت مدیره به عنوان سرمربی و بازیکن تیم انتخاب شد. امروز هم قرار است با حضور وی در جلسه هیأت مدیره اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم مشخص شوند.

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه افزود: نمی‌دانم برخی حرف‌ها از کجا نشأت می‌گیرد، الان  چند ماه است که در بعضی از رسانه‌ها صحبت از این است که باشگاه سن‌ایچ میلیون‌ها تومان هزینه کرده برای حضور در رقابتهای لیگ دسته اول کشور و حالا هم لیگ برتر، من در اینجا با صراحت تمام این حرفها را تکذیب می‌کنم و این موضوعات صحت ندارد هزینه‌های باشگاه سن ایچ هم مثل سایر باشگاههایی است که در لیگ برتر حضور دارند.

باقری گفت:‌هدف از حضور امسال باشگاه سن ایچ در لیگ برتر این است که می خواهیم حضور قدرتمندانه داشته باشیم نه اینکه کیسه بوکس سایر تیم‌ها باشیم و با توجه به بودجه ای که هیأت مدیره باشگاه در نظر گرفته است عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. شعار امسال ما پندار نیک، رفتار نیک و کردار نیک است و سعی می‌کنیم که همیشه با بازیکنان تیم همچنین هواداران باشگاه و اصحاب رسانه صادق باشیم و هیچ وقت از واقعیت‌ها فرار نکنیم و آن را بیان کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم به دور از هرگونه حاشیه با صداقت هرچه بیشتر به کار خود ادامه دهیم و با برنامه‌ چندین ساله‌ای که از طرف هیأت مدیره باشگاه برای تیم در نظر گرفته شده  است به هدف نهایی که همان فوتسالی پاک است ارائه کنیم و نماینده شایسته ای برای فوتسال ایران در عرصه های بین المللی و جهانی باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.