کد خبر : 114974
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 18:18
-

بی‌غم:‌ برنامه‌ام را به باشگاه‌ داده‌ام/ می‌خواهم مس سونگون را قهرمان آسیا کنم

بی‌غم:‌ برنامه‌ام را به باشگاه‌ داده‌ام/ می‌خواهم مس سونگون را قهرمان آسیا کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره آخرین شرایط تیم فوتسال مس سونگون و اینکه آیا صحبتی با او برای تمدید قرارداد شده است یا خیر، اظهار داشت: یکسری صحبت‌ها با آقای کافی (مدیرعامل مس سونگون) انجام داده‌ایم و باشگاه هم از من برنامه‌ام را برای فصل آینده خواسته است. من هم حدود چهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره آخرین شرایط تیم فوتسال مس سونگون و اینکه آیا صحبتی با او برای تمدید قرارداد شده است یا خیر، اظهار داشت: یکسری صحبت‌ها با آقای کافی (مدیرعامل مس سونگون) انجام داده‌ایم و باشگاه هم از من برنامه‌ام را برای فصل آینده خواسته است. من هم حدود چهار یا پنج روز پیش بود که این برنامه را به آنها دادم.

وی ادامه داد: پس از آن دیگر هیچ اطلاعی از باشگاه ندارم و اصلاً نمی‌دانم با برنامه من موافق شده است یا خیر. شاید هم باشگاه گزینه دیگری داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در فصل گذشته در مورد حضور این تیم در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا تصریح کرد:‌ حضور در این مسابقات کار بسیار سختی است. کشور ما چند سال است که قهرمانی آسیا را از دست داده و خیلی مهم است که این فصل این مقام را به دست بیاوریم. برای موفقیت هم اولین فاکتور زمان است که ما راحت آن را از دست داده‌ایم.

بی‌غم در واکنش به این پرسش که «آیا به جز تیم مس با تیم دیگری مذاکره کرده است یا خیر؟»، گفت: بله به جز مس سونگون با یک تیم دیگر هم صحبت کرده‌ام، اما گزینه اول من برای سرمربیگری مس سونگون است. ما خودمان این باشگاه را قهرمان ایران کرده‌ایم و باید تلاش کنیم قهرمانی آسیا را هم به دست بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

غمت نباشه ایشالا قهرمان میشی

علی سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰:۴۴

از تجربیات ارزشمند سلطان علی افضل هم استفاده بفرمایید 😂😂😂😂😂

فوتسالي سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

انشالله ک هرجا هستی موفق باشی ولی اگه تو مس موندی برای قهرمانی تو اسیا جاوید بیار چون یه تنه تیم قهرمان میکنه