کد خبر : 114945
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 10:39
-

حیدریان پیشنهاد مربیگری تیم جوانان را رد کرد

حیدریان پیشنهاد مربیگری تیم جوانان را رد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان چهره خوشنام و مطرحی در فوتسال ماست اما در عرصه مربیگری نتوانسته مثل دوران بازی اش بدرخشد.شاید به همین دلیل باشد که مثل سایر مربیان هر فصل تیمی ندارد. او در شهروند ساری و یاسین پیشرو قم مربیگری کرده و در پرسپولیس و استقلال هم مربی بازیکن بوده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان چهره خوشنام و مطرحی در فوتسال ماست اما در عرصه مربیگری نتوانسته مثل دوران بازی اش بدرخشد.شاید به همین دلیل باشد که مثل سایر مربیان هر فصل تیمی ندارد. او در شهروند ساری و یاسین پیشرو قم مربیگری کرده و در پرسپولیس و استقلال هم مربی بازیکن بوده و در برهه ای هم سرمربی تیم امید بود اما اخلاق خاصش باعث شده تا با برخی شرایط کار نکند.

با این حال اسم حیدریان و علاقه ای که او به کار با جوان ها دارد باعث شده تا نامش به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم جوانان مطرح شود.تیم جوانان به نوعی مهمترین تیم فوتسال ما در سال جاری است.این تیم مهرماه امسال در المپیک جوانان شرکت می کند و تشکیل و آماده سازی این تیم اهمیت بالایی دارد.از این روز انتخاب کادر فنی این تیم از برنامه های کمیته فوتسال است و شنیده می شود برای پست سرمربیگری این تیم علی صانعی در نظر گرفته شده است.

صانعی که در تیم بانوان، تیم بزرگسالان و تیم امید فوتسال ایران حضور فنی دارد حالا گزینه اصلی هدایت تیم جوانان هم هست و شنیده می شود محمدرضا حیدریان به عنوان دستیار او برای این تیم در نظرگرفته شده و صحبت هایی هم با او شده است با این حال حیدریان عنوان کرده گر چه کار با جوانان را دوست دارد اما حاضر نیست به عنوان مربی در این تیم فعالیت کند و تنها به عنوان سرمربی هدایت تیم جوانان را بر عهده خواهد گرفت.

این در حالی است که کمیته فنی و توسعه فوتسال انتخاب سرمربی تیم جوانان را بر عهده گرفته و با توجه به رابطه خوب ترابیان و صانعی بعید است فرد جدید به عنوان سرمربی وارد این تیم شده و صانعی با یک دستیار دیگر به زودی در تیم جوانان استارت می زند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Hamed سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

فقط سعید عبدالوند بدرد پایه های تیم ملی میخوره چون این آقا ۱۰ ساله با سر مربی های بزرگی پایه های تیم ملی را یر عهده داشته و رزومه خوبی بر جای گزاشته.
با تشکر

نام سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

آقاى محترم اولا ما کجا ١٠ سال تیم پایه داشتیم؟؟!!! دوما این آقا همان کسى نیست که در جریان تبانى معروف پرسپولیس و گیتى پسند محروم شد؟؟!!اون وقت میخواد مربى پایه بشه از پایه کار کنه با بازیکنا؟؟!!!