کد خبر : 114938
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 10:16
-

لیست خرید گیتی پسند لو رفت!

لیست خرید گیتی پسند لو رفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با انتخاب رضا لک به عنوان سرمربی جدید گیتی پسند تکاپوی این تیم در فصل جدید آغاز خواهد شد و به زودی تمرینات اصفهانی ها شروع می شود.این باشگاه دیشب در گام اول قرارداد سپهرمحمدی دروازه بان ملی پوش خود را تمدید کرد اما خیلی ها می خواهند بدانند وضعیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با انتخاب رضا لک به عنوان سرمربی جدید گیتی پسند تکاپوی این تیم در فصل جدید آغاز خواهد شد و به زودی تمرینات اصفهانی ها شروع می شود.این باشگاه دیشب در گام اول قرارداد سپهرمحمدی دروازه بان ملی پوش خود را تمدید کرد اما خیلی ها می خواهند بدانند وضعیت بازیکنانی جدید که به این تیم می آیند به چه ترتیبی خواهد بود.

دو سال پیش که لک با گیتی پسند قهرمان شد این تیم بازیکنانی چون افشین کاظمی،علی عابدین، مهدی جاوید،احمد اسماعیل پور و مهران عالیقدر را در ترکیب خود داشت که شنیده می شود برای فصل جدید نیز در لیست او به باشگاه این بازیکنان قرار دارند.برخی از این بازیکنان مثل اسماعیل پور و عابدین هم اکنون در لیگ کشوری دیگری توپ می زنند و حداقل تا پس از چند هفته از شروع لیگ امکان حضور آنها در تیم وجود ندارد.

مهدی جاوید و مهران عالیقدر نیز به مشکلاتی با رضا لک و باشگاه خوردند و در این میان این بازیکنان با دو مهره کلیدی کنونی گیتی پسند هم مشکل دارند.

رضا لک جذب جاوید و عالیقدر را اولویت اصلی تیم عنوان کرده و حاضر شده برای جذب آنها کدورت های گذشته را در جلسه ای کنار بگذارد اما مسئله اصلی حضور دو بازیکنی است که با این نفرات مشکل دارند.

این دو بازیکن با افشین کاظمی که بازیکن مورد علاقه لک و باشگاه گیتی پسند هم هست مشکل دارند و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این باره گرفته می شود. شنیده می شود جدا از این نفرات فرهاد توکلی و محمد شجری نیز دو بازیکنی هستند که رضا لک قصد دارد آنها را به گیتی پسند بیاورد که با جذب آنها تیم اصفهانی یک بار دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی خواهد شد. باید دید از بین این نفرات در نهایت کدام یک راهی گیتی پسند می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

فرهاد توکلی
ههههههه

نام ... دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

در خواب هم نخواهید دید فرهاد توکلی پیراهن گیتی پسند را بپوشد

نام ... دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

افشین دوست داشتنى

د۸ذکر شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰:۰۹

افشین خوب جیگریه

نام ... دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

شجری ؟؟؟؟؟
خنده داره واقعا