کد خبر : 114984
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 10:33
دسته‌بندی نشده
-

شهردارقرچک:اراده کافی برای ماندن تیم فوتسال مقاومت در قرچک وجود دارد

شهردارقرچک:اراده کافی برای ماندن تیم فوتسال مقاومت در قرچک وجود دارد
شهردار قرچک گفت: تمام سعي و تلاشمان را به کارخواهيم بست تا تيم فوتسال مقاومت در شهر باقي بماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن شریف در این خصوص گفت: یکی از دغدغه‌های جوانان شهر قرچکی حمایت مسوولان شهرستان و مجموعه شهرداری و شورای شهر قرچک از تیم فوتسال مقاومت بود.
وی گفت: اراده و همت کافی در جهت حمایت همه‌جانبه از این تیم در حد و توان شهرستان در جهت باقی ماندن تیم فوتسال مقاومت در شهرستان در بین مسوولان وجود دارد و در این خصوص مجموعه شهرداری تا حد توان از این تیم حمایت خواهند کرد.
شریف اظهار داشت: در سال گذشته تیم فوتسال مقاومت قرچک که برای اولین بار در لیگ برتر حضور پیداکرده بود با حمایت‌های مسوولان شهرستان و شهرداری قرچک نتیجه قابل‌قبول به دست آورد.
شهردار قرچک افزود: حمایت مجموعه شهرداری قرچک و شورای اسلامی شهر قرچک از تیم فوتسال مقاومت همچو سال گذشته وجود خواهد داشت.
وی تصریح کرد: با جلسه‌ای که با اعضاء شورای شهر داشته‌ایم حمایت شهرداری از این تیم به‌اندازه‌ای خواهد بود که دغدغه مالی در طول فصل نداشته باشند و با خیال راحت جهت کسب امتیاز به مصاف تیم‌های حریف بروند.
شریف در پایان گفت: قرچک مهد فوتسال ایران است امیدوارم تیم فوتسال مقاومت نتیجه‌ای کسب کنند که باعث سربلندی جوانان فوتسال دوست قرچک باشند و از همه مسوولان و نهادهای دولتی می‌خواهیم هرکس به‌نوبه خود از این تیم حمایت مالی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قرچگی سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

هع چه حمایتی همش دروغ دیروز جلسه اعضا شورا بوده هیچکی نیومده تو جلسه اینطوری اراده کافی واسه موندن تیم وجود داره جمع کنید خودتونو

نام ... سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

آقای شریف شما هیچ وظیفه ای ندارید که به مقاومت پول بدید چون سپاه خودش یه ارگانه ثروتمنده، بجای کمک به مقاومت استخره ولی عصرو درست کنید

لیدر قرچک سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

خخخخخ. والله تا اونجا که من خبر دارم پارسالم درست حسابی حمایت نکردید. حالا امسال میگید همچون سال قبل؟؟؟ شما فقط حرف میزنید و از عمل خبری نیست.

هوادار قرچکی سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

یادش بخیر یه زمان حرف اولو تو فوتسال میزدیم حالا باید واسه تیمداری التماس یه مشت آدم بی کفایت کنیم تا کمک کنن تا تیم لز بین نره.

فوتسالی سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

من اهل تهرانم و همیشه واسه دیدن بازیهای منصوری به قرچک میومدم. دلم تنگ شده واسه اون اقتدار تیمهای قرچک. قرچک به اندازه کل تهران فوتسالیست داره . واقعا مسئولین شهر قرچک چرا دارن تیشه به ریشه فوتسال این شهر میزنن؟؟