کد خبر : 115028
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 13:15
-

کافی:در جام باشگاه‌های آسیا با همان بازیکنان و کادر فنی که قهرمان لیگ شدیم شرکت می‌کنیم/ هیچ کار عقب‌مانده‌ای نداریم

کافی:در جام باشگاه‌های آسیا با همان بازیکنان و کادر فنی که قهرمان لیگ شدیم شرکت می‌کنیم/ هیچ کار عقب‌مانده‌ای نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت:  ما برنامه های خود را طبق شرایطی که قبلا اعلام شده ادامه دادیم و در حال حاضر هم با هماهنگی هیأت مدیره باشگاه کارها را پیش می بریم و هیچ کار عقب‌مانده‌ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت:  ما برنامه های خود را طبق شرایطی که قبلا اعلام شده ادامه دادیم و در حال حاضر هم با هماهنگی هیأت مدیره باشگاه کارها را پیش می بریم و هیچ کار عقب‌مانده‌ای نداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: ان‌شاءالله در جام باشگاه‌های آسیا با همان بازیکنان و کادر فنی که قهرمان لیگ شدیم در این مسابقات شرکت می‌کنیم در صورت نیاز سرمربی بازیکن جدیدی را جذب تیم کرده و با قدرت هر چه بیشتر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم و در حال حاضر ارتباط خوبی بین فدراسیون فوتبال و هیأت مدیره باشگاه برقرار است .

سرپرست باشگاه مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا در قرعه‌کشی جام باشگاه‌ های آسیا که قرار است در اردیبهشت ماه برگزار شود شرکت می‌کند، یا خیر؟ گفت: فکر نکنم حضور اینجانب در آن مراسم نیاز باشد اما در صورت نیاز اینجانب یا نماینده‌ حتما حضور پیدا می‌کنیم.

منبع:فارس

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.