کد خبر : 115137
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 16:39
-

انحصاری که در دایره مربیان ملی شکست

انحصاری که در دایره مربیان ملی شکست
بازگشت آقای خاص فوتسال ایران به عرصه مربیگری فقط یک انتخاب ساده نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازگشت آقای خاص فوتسال ایران به عرصه مربیگری فقط یک انتخاب ساده نبود.موضوعی که در این چند سال به کرات از سوی چهره های فوتسال ایران مطرح شده بود ایجاد یک دایره تنگ در انتخاب مربیان تیم ملی بود. اینکه به جز ناظم الشریعه و صانعی هیچ فرد یا افرادی توانایی ورود به جرگه مربیان ملی را ندارد! و این دو نفر در نقش های مختلف حاضر به واگذاری کار به دیگران نیستند و کفاشیان هم که عملا  فوتسال را به عنوان صرفاً یک مسئولیت برای حفظ کرسی آسیایی می داند در این موضوع ورود نمی کند تا رئیس کمیته فنی و توسعه به عنوان همه کاره ، در حلقه انتصابات فقط به این دو نفر اعتماد داشته و فقط آنها لیاقت ملی شدن را دارند و ده ها مربی که با حضور در بالاترین کلاسهای مربیگری سابقه نشستن روی نیمکت های مختلف را دارند جایی در این دایره تنگ نداشتند ولی با حضور محمدرضا حیدریان در راس کادر فنی تیم ملی جوانان شاید بتوان دل خوش بود که انحصار شکسته شده و عملاً صدای جدید در حال شنیده شدن است.
هر چند حیدریان کم سر و صدا ترین چهره فوتسال ما است اما نباید فراموش کنیم که معمولاً آقای خاص مثل برخی اعضای این حلقه تنگ ،ماندن در هر شرایطی را نمی پذیرید.
نکته دیگر در انتخابات تیم ملی جوانان بازگشت مصطفی عمادی است، از نزدیک ترین چهره ها به ترابیان که پس از فروکش کردن اعتراضات به حضور در سطح ملی ، این بار به نیمکت تیم ملی بازگشته است تا مرد محبوب آقای رئیس هم از این نسیم جدید بی نصیب نباشد.
باید منتظر ماند و دید که این روند تا کی دوام خواهد داشت؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهران پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

ای بابا..بذار تیم ملی کارشو انجام بده..تا الان ک همه نتیجه هاش خوب بوده..چرا دنبال حاشیه این؟

نام ... شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

منظور از انحصار چیه ۱۰ مربی توی کادر تیمهای ملی هستند اسمش انحصاره؟صانعی،فراشی،ناظم،هاشم زاده …. اینها کشتی گیر بودن یا فوتسالیست؟

محمد دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

تیم ها دارند نتیجه میگیرند ولی یه جوری میخواهیم حاشیه درست کنیم