کد خبر : 115049
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 10:26
-

این تیم می خواهد در آسیا قهرمان شود اما… /چرا مس یواشکی کار می کند؟

این تیم می خواهد در آسیا قهرمان شود اما… /چرا مس یواشکی کار می کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست وضعیت نامشخص مدیریت باشگاه مس سونگون باعث نگرانی طرفداران این تیم و فوتسال دوستان شده است. در دو سال اخیر فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا ناکام بوده و خیلی ها امیدوار به باز پس گرفتن قهرمانی توسط مسی ها هستند چرا که پتانسیل این تیم حاکی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدتهاست وضعیت نامشخص مدیریت باشگاه مس سونگون باعث نگرانی طرفداران این تیم و فوتسال دوستان شده است. در دو سال اخیر فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا ناکام بوده و خیلی ها امیدوار به باز پس گرفتن قهرمانی توسط مسی ها هستند چرا که پتانسیل این تیم حاکی از قدرت بالای آنهاست با این حال اوضاع مدیریت عجیب حاکم بر باشگاه همه را نگران کرده است.

وضعیت مبهم مدیریت

بعد از قهرمانی مس، محمدرضا کافی را برای تشویق به مدیرعاملی مس کرمان بردند اما فراموش کردند که اوضاع مس سونگون هم حساس و حیاتی است و وقتی از بین گزینه ها به فرد مطلوب نرسیدند بار دیگر کافی را به عنوان سرپرست باشگاه و همزمان با مدیرعاملی مس کرمان انتخاب کردند تا این مدیر جوان و موفق کارش را در مس سونگون استارت بزند. هنوز وضعیت کادرفنی و بازیکنان این تیم مشخص نیست و اگر مدیران رده بالای مس قصد انتخاب فردی دگیر را به عنوان مدیرعامل دارند زودتر دست به این اقدام بزنند و اگر می خواهند کافی در سونگون ماندنی شود چرا برای او حکم مدیرعاملی را نمی زنند و چرا می خواهند همه چیز در خفا باشد؟ هر بار هم از هیات مدیره باشگاه مصاحبه ای می آید می گویند کارها در حال انجام است و نگران نباشید اما همچنان وضعیت مدیریت باشگاه مبهم است.

استارت رقبا

این در حالی است که گیتی پسند جدی ترین رقیب تیم مس در لیگ برتر فعالیت های خود را آغاز کرده و چه بسا پای برخی مهره های مد نظر مس برای قهرمانی در آسیا به اصفهان هم باز شود. از سوی دیگر حمید بی‌غم سرمربی این تیم درباره آخرین شرایط تیم فوتسال مس سونگون و اینکه آیا صحبتی با او برای تمدید قرارداد شده است یا خیر، اظهار داشت: یکسری صحبت‌ها با آقای کافی  انجام داده‌ایم و باشگاه هم از من برنامه‌ام را برای فصل آینده خواسته است. من هم حدود چهار یا پنج روز پیش بود که این برنامه را به آنها دادم.پس از آن دیگر هیچ اطلاعی از باشگاه ندارم و اصلاً نمی‌دانم با برنامه من موافق شده است یا خیر. شاید هم باشگاه گزینه دیگری داشته باشد.‌

بی غم:راحت زمان را از دست دادیم

سرمربی مس سونگون ادامه داد: حضور در این مسابقات کار بسیار سختی است. کشور ما چند سال است که قهرمانی آسیا را از دست داده و خیلی مهم است که این فصل این مقام را به دست بیاوریم. برای موفقیت هم اولین فاکتور زمان است که ما راحت آن را از دست داده‌ایم.

کافی:با همان کادر و بازیکنان شرکت می کنیم

محمدرضا کافی در مورد آخرین وضعیت مس سونگون نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت:  ما برنامه های خود را طبق شرایطی که قبلا اعلام شده ادامه دادیم و در حال حاضر هم با هماهنگی هیأت مدیره باشگاه کارها را پیش می بریم و هیچ کار عقب‌مانده‌ای نداریم. ان‌شاءالله در جام باشگاه‌های آسیا با همان بازیکنان و کادر فنی که قهرمان لیگ شدیم در این مسابقات شرکت می‌کنیم در صورت نیاز سرمربی بازیکن جدیدی را جذب تیم کرده و با قدرت هر چه بیشتر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم و در حال حاضر ارتباط خوبی بین فدراسیون فوتبال و هیأت مدیره باشگاه برقرار است .

سرپرست باشگاه مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا در قرعه‌کشی جام باشگاه‌ های آسیا که قرار است در اردیبهشت ماه برگزار شود شرکت می‌کند، یا خیر؟ گفت: فکر نکنم حضور اینجانب در آن مراسم نیاز باشد اما در صورت نیاز اینجانب یا نماینده‌ حتما حضور پیدا می‌کنیم.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.