کد خبر : 115301
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 17:01
-

شیرزنان ایرانی برای بار دوم بر بام آسیا/فوتسال بانوان هم دست نیافتنی شد

شیرزنان ایرانی برای بار دوم بر بام آسیا/فوتسال بانوان هم دست نیافتنی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن در مرحله فینال دومین دوره از رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا در حالی امروز شنبه  ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ به وقت محلی و ۱۵:۳۰ به وقت تهران آغاز شد که شاگردان مظفر  با یک بازی پایاپای در نیمه نخست 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن در مرحله فینال دومین دوره از رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا در حالی امروز شنبه  ۲۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ به وقت محلی و ۱۵:۳۰ به وقت تهران آغاز شد که شاگردان مظفر  با یک بازی پایاپای در نیمه نخست  بدون گل زده  زمین بازی را ترک کردند.
این نیمه بدون گل به پایان رسید.
عملکرد فرزانه توسلی، دروازه بان ایران در این نیمه فوق العاده بود و تمام شوت ها و حملات تیم ژاپن توسط وی مهار شد.بازیکنان ایران و ژاپن علیرغم شوت ها و حملات پی در پی نتوانستند گلی را وارد دروازه یکدیگر کنند.
بازیکن شماره ۳ ژاپن با خطا بر روی فاطمه اعتدادی از داور بازی کارت زرد گرفت.
بیش از۲۰۰ تماشاگر ایرانی و ژاپنی در ورزشگاه حضور داشته و به تشویق تیم های خود پرداختند.
نیمه دوم این دیدار در حالی برگزار شد که حملات پی در پی دو تیم بر روی دروازه ها ادامه داشت تا سارا شیربیگی در دقیقه ۳۳ اولین گل ایران را به ثمر رساند. فرشته کریمی زننده دومین گل ایران بود. سارا شیربیگی ۲ گل  و فهیمه زارعی یک گل دیگر به ثمر رساند تا ایران۵ بر دو از ژاپن پیش بی افتد و پیروز میدان شود و با اقتدار عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.
ملی پوشان ایران با اقتدار و پشتکار توانستند بار دیگر عنوان قهرمانی دومین دوره از مسابقات آسیا را به خود اختصاص دهند.
عملکرد فرزانه توسلی، دروازه بان ایران در این نیمه فوق العاده بود و تمام شوت ها و حملات تیم ژاپن توسط وی مهار شد.بازیکنان ایران و ژاپن علیرغم شوت ها و حملات پی در پی نتوانستند گلی را در نیمه نخست بازی وارد دروازه یکدیگر کنند. اما با شروع نیمه دوم این دیدار، ۵ بار دروازه ژاپن باز شد تا بار دیگر ایران کاپ قهرمانی را با خود به خانه ببرد.
گفتنی است، تیم ملی ژاپن از دقیقه ۳۲ به بازی پاور پلی روی آورد تا بلکه بتواند با فشار دروازه ایران را باز کند اما درخشش فرزانه توسلی در این بازی و عملکرد بسیار عالی وی در کنار دیگر ملی پوشان باعث شد تا ایران ۵ گل به ثمر برساند و حریف قدر خود را شکست دهد.
بازیکن شماره ۳ ژاپن با خطا بر روی فاطمه اعتدادی از داور بازی کارت زرد گرفت.
بیش از۳۰۰تماشاگر ایرانی و ژاپنی در ورزشگاه حضور داشته و به تشویق تیم های خود پرداختند.
کادر فنی و بازیکنان تیم های ملی فوتسال چین و ویتنام نیز با حضور در سالن این دیدار را نظاره  کردند.
علی کفاشیان به همراه مسئولین فدراسیون فوتبال تایلند، مسئولین سفارت ایران در تایلند، لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان نیز با حضور در سالنindoor humak این دیدار را تماشا کردند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال،در بازی رده بندی تیم تایلند میزبان رقابتها پس از تساوی بدون گل مقابل ویتنام،در ضربات پنالتی این تیم را ۳ بر ۲ شکست داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.