کد خبر : 115292
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 14:38
-

جاوید در دوراهی شمسایی – گیتی‌پسند

جاوید در دوراهی شمسایی – گیتی‌پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید، آقای گل دو دوره اخیر لیگ برتر فوتسال بعد از انحلال تیم تاسیسات دریایی تهران این روزها به همراه وحید شمسایی در حال تمرین کردن است. از طرفی گیتی‌پسند که برای جبران ناکامی فصل گذشته در حال بستن تیمی قدرتمند است، جاوید را در فهرست خرید خود قرار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید، آقای گل دو دوره اخیر لیگ برتر فوتسال بعد از انحلال تیم تاسیسات دریایی تهران این روزها به همراه وحید شمسایی در حال تمرین کردن است. از طرفی گیتی‌پسند که برای جبران ناکامی فصل گذشته در حال بستن تیمی قدرتمند است، جاوید را در فهرست خرید خود قرار داده است.

علی جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند نیز جلسه‌ای با این ملی پوش فوتسال برگزار کرده اما توافقی حاصل نشده است. از همین رو جاوید هم‌چنان زیرنظر سرمربی فصل پیش خود تمرین می‌کند و نیم‌نگاهی به واگذاری امتیاز تاسیسات دریایی به یک تیم تهرانی دارد. اتفاقی که تا پایان هفته مشخص خواهد شد و اگر وحید شمسایی و جاوید دوباره هم‌تیمی نشوند، جاوید را باید بعد از یک فصل دوری دوباره در لباس گیتی‌پسند دید.

از سویی حضور علی‌اصغر حسن‌زاده در گیتی‌پسند منتفی شده و گفته‌ می‌شود این باشگاه اصفهانی کاپیتان تیم ملی را نمی‌خواهد. بنابراین در کنار جاوید، بازیکنانی هم‌چون مهران عالی‌قدر و افشین کاظمی نیز در تیررس گیتی‌پسند قرار گرفته‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.