کد خبر : 115554
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 10:10
-

شیخ سلمان:فینالی جذاب و خیره کننده برگزار شد/قطعا ژاپن و ایران افتخار قاره آسیا هستند

شیخ سلمان:فینالی جذاب و خیره کننده برگزار شد/قطعا ژاپن و ایران افتخار قاره آسیا هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در فینال دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، تیم ملی ایران به مصاف ژاپن رفت و توانست با برتری ۵ بر ۲ مقابل حریف سرسخت خود برای دومین بار پیاپی قهرمانی در قاره کهن را جشن بگیرد. اما بعد از پایان این مسابقه، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در فینال دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا، تیم ملی ایران به مصاف ژاپن رفت و توانست با برتری ۵ بر ۲ مقابل حریف سرسخت خود برای دومین بار پیاپی قهرمانی در قاره کهن را جشن بگیرد.

اما بعد از پایان این مسابقه، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از تیم ایران پرداخت و نوشت: امروز در سالن ورزشگاه هیومارک فینالی جذاب و خیره کننده برگزار شد و زنان قهرمان آسیا را مشخص می‌کرد.

اما شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام مسابقه به سایت AFC گفت: من به تیم ملی ایران بابت پیروزی قابل توجهی که به دست آورد و هم‌چنین کسب عنوان قهرمانی برای بار دوم تبریک می‌گویم. فدراسیون فوتبال ایران این کار سخت را به خوبی انجام داد. تیم ملی ژاپن هم یک رقیب سرسخت برای ایران بود و بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. من به نوبه خودم به دو تیم ژاپن و ایران تبریک می‎‌گویم که می‌توانند در المپیک تابستانی آرژانتین شرکت کنند و قطعا این دو تیم افتخار قاره آسیا هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: من از همکارانم در فدراسیون فوتبال تایلند و هم‌چنین افراد حاضر در کمیته برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم که این دوره از مسابقات را هم به بهترین نحو برگزار کردند و میراثی ماندگار برای زنان و بانوان آسیا به جا گذاشتند.

تیم ملی ایران با هتریک سارا شیربیگی و دو گل از سوی فرشته کریمی و فهیمه زارعی توانست با ۵ گل برابر ژاپن در فینال به برتری برسد و با هدایت شهرزاد مظفر به مانند سه سال قبل در مالزی، موقعیت خود را به عنوان ملکه آسیا تثبیت کند. تیم ملی ژاپن هم در نیمه اول این مسابقه، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست گلی را به ثمر برساند و از طرف مقابل ایران با سه گلی که در ۲.۵ دقیقه وارد دروازه ژاپن کرد باعث فروپاشی این تیم شد.

این دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا بود که در تایلند برگزار شد. اولین دوره در مالزی و در سال ۲۰۱۵ برگزار شد که باز هم ایران و ژاپن فینال مسابقات را برگزار کردند ایران با برتری ۱-۰ برای اولین بار فاتح قاره کهن شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.