کد خبر : 115609
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 10:55
-

مظفر: سالها منتظر چنین روزی بودم؛ این قهرمانی بهترین لحظه زندگی‌ام است/کریمی و توسلی برترین بازیکنان آسیا هستند

مظفر: سالها منتظر چنین روزی بودم؛ این قهرمانی بهترین لحظه زندگی‌ام است/کریمی و توسلی برترین بازیکنان آسیا هستند

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از کسب مقام قهرمانی در مصاحبه با AFC اظهار داشت: در این لحظه من بسیار خوشحالم زیرا که برای سال‌های بسیار زیاد منتظر این لحظه بودم.  این اتفاق بهترین لحظه زندگی من است. وی افزود: به نظر من عملکرد تیم ما فوق‌العاده بود مسابقه فینال مثل

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از کسب مقام قهرمانی در مصاحبه با AFC اظهار داشت: در این لحظه من بسیار خوشحالم زیرا که برای سال‌های بسیار زیاد منتظر این لحظه بودم.  این اتفاق بهترین لحظه زندگی من است.

وی افزود: به نظر من عملکرد تیم ما فوق‌العاده بود مسابقه فینال مثل همیشه یک مسابقه منحصر‌به‌فرد است بچه‌های ما استرس داشتند ولی توانستند آن را کنترل کنند. بنابراین من می‌خواهم از تمام دستیارانم قدردانی کنم.

مربی ۴۸ ساله ایران خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ما چندین مسابقه با ژاپنی‌ها داشتیم اما در هر تورنمنت آنها تیم متفاوتی بودند. ژاپن از سال ۲۰۱۵ تغییر کرده و همچنین در بازی‌های آسیایی ترکمنستان از سال ۲۰۰۷ نیز متفاوت بوده است. ما بازیکنان جدید و مربیان جدید در این تیم می‌بینیم، می‌دانستیم که آنها یک تیم جدید هستند و تقویت زیادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم عملکرد آنها در نیمه‌نهایی مقابل تایلند فوق‌العاده بوده است. ما بازی‌های مهم آنها را مقابل چین و تایلند زیر نظر گرفتیم و آنها در آن بازی از تاکتیک‌های فراوان متفاوتی استفاده کردند.

مربی تیم فوتسال بانوان ایران اظهار داشت: ما برای مقابله با آنها آماده بودیم و همچنین برای شرع فوق‌العاده به میدان رفتیم به نظرم عملکرد تدافعی ما در این بازی درخشان بود. ما در این بازی موفق شدیم پنج گل بزنیم زیرا می‌دانستیم در نیمه اول چگونه باید دفاع کنیم.

مظفر ادامه داد: این قهرمانی حاصل تلاش یک گروه و تیم است. اعضای کادرفنی در کنار بازیکنان زحمت کشیدند و من باید از تمام کسانی که کنارم بودند تشکر کنم چرا که بدون آن ها کسب این موفقیت امکان پذیر نبود. فکر می‌کنم که بازی در فینال بهترین بازی ما در این رقابت ها بود. بازی در فینال همیشه منحصر به فرد است و به بازیکنانم گفته بودم که باید بازی را کنترل کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در سال‌های گذشته ما تجربه بازی با ژاپن را داشتیم اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. در بازی های داخل سالن ترکمنستان، ژاپن تیم متفاوتی بود ولی می‌دانستیم که این تیم تغییر کرده و با تیمی جدید رو به رو می شویم. عملکرد این تیم در نیمه نهایی برابر تایلند خیلی خوب بود اما آن ها را به خوبی آنالیز کردیم.

وی ادامه داد:  ما برای این بازی به خوبی آماده شدیم و با قدرت در فینال حاضر شدیم. نتیجه بازی و زدن ۵ گل نشان دهنده عملکرد درخشان ما در فینال بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره فرشته کریمی نیز گفت: فرشته جزو بهترین بازیکنان فینال بود و باید به فرشته تبریک بگویم که بازهم توانست ارزشمندترین بازیکن رقابت ها شود. به دست آوردن دومین عنوان در دومین دوره ثابت می کند که فرشته واقعا بازیکن بزرگی در آسیا است و من می گویم او حتی در جهان هم بهترین است.

مظفر در پایان گفت: شیربیگی، کریمی و غلامی جزو بهترین های مسابقه ها شدند اما باید از فرزانه توسلی دروازه بان تیمم هم صحبت کنم که به نظرم او بهترین دروازه بان آسیاست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.