کد خبر : 115742
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 10:47
-

گزارش تصویری/ بازگشت دختران فوتسال ایران به کشور

گزارش تصویری/ بازگشت دختران فوتسال ایران به کشور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بانوان ملی‌پوش فوتسال ایران بعد از کسب مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا ساعت ۳:۴۵ بامداد سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ایران بازگشتند. در مراسم استقبال از این ملی‌پوشان، جمعی از مسئولان و مردم حضور داشتند. بانوان ملی‌پوش فوتسال ایران بعد از کسب مقام قهرمانی جام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بانوان ملی‌پوش فوتسال ایران بعد از کسب مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا ساعت ۳:۴۵ بامداد سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ایران بازگشتند. در مراسم استقبال از این ملی‌پوشان، جمعی از مسئولان و مردم حضور داشتند.

بانوان ملی‌پوش فوتسال ایران بعد از کسب مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا ساعت ۳:۴۵ بامداد سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ایران بازگشتند. در مراسم استقبال از ملی‌پوشان، مهدی تاج، محمدرضا ساکت، محمدیان معاون امور بانوان، فرامرزیان معاون مدیریت و توسعه منابع، طاهریان مشاور ورزشی نهاد ریاست جمهوری، فاطمه ذوالقدر و سهیلا جلودارزاده نمایندگان مجلس و شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران حضور داشتند.

همچنین نیلوفر اردلان ملی‌پوش سابق فوتسال برای استقبال از هم‌تیمی‌های سابق خود در فرودگاه حاضر شده بود.

در این میان بازار عکس و سلفی نیز داغ بود و خانواده بازیکنان و مردم حاضر در فرودگاه به گرمی از کاروان تیم ملی استقبال کردند.

علی کفاشیان نیز همراه با کاروان تیم ملی به ایران بازگشت.

براساس اعلام مسئول روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، ملی‌پوشان هفته آینده با مسعود سلطانی‌فر دیدار خواهند داشت.

عکس: منا هوبه‌فکر- ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.