کد خبر : 115982
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 16:58
-

لک: بخشی از بازیکنان که در اولویت بودند را جذب کردیم/ راهی طولانی برای قهرمانی داریم/به دنبال قهرمانی آسیا و جهان هستیم

لک: بخشی از بازیکنان که در اولویت بودند را جذب کردیم/ راهی طولانی برای قهرمانی داریم/به دنبال قهرمانی آسیا و جهان هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک در مورد حضور بازیکنان صاحب نام و ملی پوش فوتسال ایران در تیم گیتی پسند گفت: خدا را شکر بخشی از بازیکنانی را که در اولویت ما بودند، جذب کردیم و تلاش می کنیم دیگر نفرات موردنظرمان را هم به خدمت بگیریم. از چهار سهمیه لیگ برتری،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک در مورد حضور بازیکنان صاحب نام و ملی پوش فوتسال ایران در تیم گیتی پسند گفت: خدا را شکر بخشی از بازیکنانی را که در اولویت ما بودند، جذب کردیم و تلاش می کنیم دیگر نفرات موردنظرمان را هم به خدمت بگیریم. از چهار سهمیه لیگ برتری، سه بازیکن گرفتیم و در روزهای اخیر به دنبال تکمیل بازیکنان هستیم.

وی در مورد اینکه از گیتی پسند در غیاب مدعیان هر ساله قهرمانی به عنوان قهرمان لیگ امسال نام برده می شود، اظهار داشت: این گونه نیست و راهی طولانی برای قهرمانی داریم. همیشه در فوتسال بعضی از تیم ها در فاصله چند هفته مانده به آغاز لیگ، تمرینات خود را شروع می کنند. بر اساس تجربه سال های گذشته، می دانستم برخی مدعیان قهرمانی کار خود را در پیش فصل با قدرت آغاز می کنند.

سرمربی گیتی پسند ادامه داد: تلاش کردیم در پیش فصل، بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم و تمرینات را هم روز پنجم خرداد آغاز خواهیم کرد. گیتی پسند سال گذشته تغییرات زیادی داشت. تلاش می کنیم بازیکنان را در اسرع وقت با مسیر تاکتیکی آشنا کنیم و در پُست هایی که به بازیکنان جدید نیاز داشته باشیم، بازیکن جذب کنیم.

لک در پاسخ به این پرسش که آیا هدف این مربی با گیتی پسند قهرمانی در لیگ است یا اینکه به دنبال موفقیت در جام باشگاه های آسیا نیز خواهد بود، تصریح کرد: اگر گیتی پسند قهرمان لیگ برتر شود و همکاری من با باشگاه تداوم داشته باشد، تلاش می کنیم موفقیت تیم را در جام باشگاه های آسیا و سپس جام باشگاه های جهان تداوم دهیم. البته قرارداد من با گیتی پسند یک ساله است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

این تیم با این همه بازیکن دیگه مربى نمیخواد که باید قهرمان بشه دیگه

کمال یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

اتفاقا مربی های کاربلد میخواد مثل افضل و باغبان تا همین تیم را در جمع سه تیم برتر آسیا و حتی سه تیم برتر ایران قرار دهند. والله

عباس دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۵۱

افضل و باغبون را خوب اومدی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ