کد خبر : 115972
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 14:48
-

ناصری:کمیته اخلاق باید ورود کند/این مرگ فوتسال است که باشگاهی با افتخارت زیاد به راحتی منحل شود

ناصری:کمیته اخلاق باید ورود کند/این مرگ فوتسال است که باشگاهی با افتخارت زیاد به راحتی منحل شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری بعد از اعلام سازمان لیگ فوتسال مبنی بر سقوط تیم تاسیسات دریایی به لیگ دسته اول اظهار داشت: واقعا متاسفم که این اتفاق برای باشگاه تاسیسات افتاد.سرمربی این تیم وحید شمسایی و محمود خوراکچی به دنبال یک خریدار بودند و حتی یک خریدار هم  پیدا کردند که امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری بعد از اعلام سازمان لیگ فوتسال مبنی بر سقوط تیم تاسیسات دریایی به لیگ دسته اول اظهار داشت: واقعا متاسفم که این اتفاق برای باشگاه تاسیسات افتاد.سرمربی این تیم وحید شمسایی و محمود خوراکچی به دنبال یک خریدار بودند و حتی یک خریدار هم  پیدا کردند که امتیاز این باشگاه را خریداری  کند و این تیم در تهران ماندنی شود. تا به امروز هم جلسات مکرری با مدیران تاسیسات برگزار کردند.

وی در ادامه گفت: واقعا این مرگ فوتسال است که تیمی با این همه افتخار به راحتی در مرکز ایران منحل می‌شود و هیچ کسی هم نسبت به این موضوع اعتراضی نمی‌کند. اگر شمسایی و خوراکچی به دنبال خریدار بودند به این دلیل بود که حداقل بازیکنان تهرانی سرگردان شهرهای دیگر نباشند. چرا نباید پایتخت ایران با جعمیتی حدودا ۱۰ ملییون نفر یک تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد؟

مربی تیم تاسیسات دریایی گفت: رحمانی مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد ما به دنبال نابود کردن ورزش در مجموعه تاسیسات نیستیم  فقط در حال حاضر شرایط مالی بد اقتصادی که وجود دارد این تصمیم از طرف اعضای هیأت مدیره گرفته شده است. حال سوالی که پیش می آید این است اگر به گفته مدیرعامل این باشگاه که دنبال نابودی ورزش نیستند چرا امتیاز این باشگاه را با مبالغی کمتر به خریدار واگذار نکردند؟ به نظر من  مبلغی که سالیانه برای  تیم فوتسال تاسیسات هزینه می‌شد مبلغ آنچنانی و زیادی برای مجموعه تاسیسات دریایی نبوده است.

ناصری در پایان افزود: به نظر من باید الان کمیته اخلاق به این موضوع ورود کند که چرا ورزشی که با کمترین هزینه توانسته عده ای از جوانان را به دور هم جمع کند و به کارهای فرهنگی و اخلاقی دعوت کند به یکباره مسئولان مدیریتی یک مجموعه تصمیم به انحلاش می گیرند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وقتی ارم کیش قم کارخونه بازیکن سازی منحل شد سکوت کرده بودید