کد خبر : 115970
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 14:15
دسته‌بندی نشده
-

۸ امتیاز از دستمان در رفت/ اولویتم امسال ماندن در فرش‌آرا است

۸ امتیاز از دستمان در رفت/ اولویتم امسال ماندن در فرش‌آرا است
بازيكن فرش‌آرا مشهد گفت: فصل خوبي را پشت‌سر گذاشتيم هر چند كه توان كسب 8 امتياز ديگر را هم داشتيم كه از دست‌مان در رفت.

مصطفی طیبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در فرش‌آرای سال قبل، مجموعه خوبی دور هم جمع شده بودکه پتانسیل بالایی برای دستیبابی به جایگاه‌های بالای جدول داشت و حتی ما می‌توانستیم با حفاری رقابت کنیم در عین حالی که در پایان فصل هم در مجموع شرایط‌مان خوب بود.

وی به حسرت امتیازاتی که فرش آرا از کف داد اشاره کرده و گفت: حقیقتا جاهایی کار از دست در رفت؛ روزهایی که بعضا تیم بخاطر لشکر مصدوم و محروم تکمیل نبود و یا حتی برخی روزها روی فرم تمرین نمی‌کردیم که اگر ششدانگ‌تر بودیم می توانستیم ۸ امتیاز بیشتر بگیریم. هر چند که نیم‌فصل اول پنجم شدیم و نیم فصل دوم ششم شدیم که تا به حال این عناوین برای فرش‌آرا به دست نیامده بود و تا به حال ۳۸ امتیاز نگرفته بود.

مصطفی طیبی که چند سال گذشته رباط صلیبی هر دو پای خود را عمل کرده و فصل گذشته را پر فروغ ظاهر شده در این خصوص می‌گوید: واقعیت این است که آن طور که باید به پاهایم می‌رسیدم، کم نگذاشتم و به همین خاطر هم خدا کمک کرد تا بتوانم دوباره با همان قدرت همیشگی بازی کنم. البته که خیلی سختی کشیدم تا به این روزها برسم.

بازیکن فصل قبل فرش‌آرا در مورد آینده حضور خود نیز خاطرنشان کرد: امسال باید دید شرایط فرش‌آرا چگونه است و باید با حاج آقا مرتضایی صحبت کنم. فرش‌آرا تیم شهرم است و از خدمت به آنها لذت می‌برم و تا جایی که بشود می‌خواهم بمانم اما اگر به توافق نرسیم در دنیای حرفه‌ای به دنبال سایر پیشنهادات خواهم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.