کد خبر : 115998
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 11:14
-

گزینه های جانشینی تاسیسات کدامند؟

گزینه های جانشینی تاسیسات کدامند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسیر دقیق همان است که پیش بینی می کردیم یعنی دست روی دست گذاشتن مدیران تاسیسات برای فروش امتیاز و سقوط و در نهایت از بین رفتن امتیاز تیم. اتفاقی که پیش از این از سوی تام ایران خودرو، شن سا ساوه، فولاد ماهان اصفهان، فیروز صفه اصفهان و …

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسیر دقیق همان است که پیش بینی می کردیم یعنی دست روی دست گذاشتن مدیران تاسیسات برای فروش امتیاز و سقوط و در نهایت از بین رفتن امتیاز تیم. اتفاقی که پیش از این از سوی تام ایران خودرو، شن سا ساوه، فولاد ماهان اصفهان، فیروز صفه اصفهان و … رخ داده بود و به نظر می رسد تاسیسات نیز راه این تیم را در پیش گرفته و نمی خواهد با مشتری هایش راه بیاید تا امتیازش از بین برود.نمی دانیم این کار درستی هست یا نه اما وقتی در این آشفته بازار فوتسال یکی دو مشتری پروپا قرص پای این قضیه خوابیده اند چه لزومی دارد که این رفتار را ببینیم و حالا هم خبر رسیده که تاسیسات به لیگ دسته اول سقوط کرده است. کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ در این خصوص گفت: “با توجه به نزدیک شدن رقابتهای لیگ برتر و اتمام وقت باشگاه ها جهت حضور در این رقابت ها و قرعه‌کشی این مسابقات و عدم آمادگی تیم تاسیسات دریایی در جلسه هیأت رئیسه کمیته فوتسال تصمیم گرفته شد که این تیم به لیگ دسته اول سقوط کند و این موضوع روز گذشته کتبا به این باشگاه اعلام شد. بعد از سقوط تاسیسات به لیگ دسته اول کشور  قرار است در جلسه هیأت رئیسه کمیته فوتسال که هفته آینده قرار است برگزار شود تکلیف جایگزین این تیم در لیگ برتر مشخص شود.”

در این میان چند گزینه برای امتیاز تیم تاسیسات دریایی وجود دارد. یکی از گزینه ها این است که با در نظر گرفتن سقوط تاسیسات دریایی، پارسیان شهر قدس می تواند در لیگ برتر شرکت کند. پارسیان که با بی تدبیری مدیران و سیاست زدگی نتوانست در لیگ برتر بماند این روزها تکاپوی زیرپوستی برای حضور در لیگ برتر هم دارد و باز هم با مسائل سیاسی بدش نمی آید وارد گود لیگ برتر شود که شاید تلاش آنها ثمر بخش هم باشد. دیگر گزینه اما تعامل کمیته فوتسال با مشتریان تاسیسات است. شنیده می شود دو مشتری پرو پا قرص پای امتیاز تاسیسات هستند. تیم پاس تهران و دیگری متعلق به نزدیکان یکی از عابربانک های فوتبال که بدشان نمی آید در فوتسال هم وارد شوند و در این میان رقابتی هم بین آنها برای امتیاز تاسیسات هست که شاید کمیته فوتسال را مجاب کند این امتیاز به یکی از این دو تیم و با شرایطی داده شود. راه سوم هم این است که سرنوشت تیم یاسین پیشرو قم در انتظار تاسیسات دریایی باشد و هیات فوتبال تهران متولی تیم تاسیسات شده و با کمترین هزینه حداقل سهمیه تهران در لیگ برتر فوتسال را حفظ کند. یک راه می شود جانشین یک تیم از لیگ دسته اول که در پلی آف از صعود با زمان و یکی از دو تیم استقلال نوین ماهشهر با مبل کریمی البرز به جای تاسیسات در لیگ برتر شرکت کنند.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.