کد خبر : 116077
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 11:49
-

کریمی: تجلیل رییس جمهور خستگی را از تن قهرمانان بیرون می کند/ درخواست ما از رییس جمهور حضور خانواده ها در مسابقات بانوان است/ وزارت ورزش و جوانان برای قهرمانی فوتسال بانوان بسیار تلاش کرد

کریمی: تجلیل رییس جمهور خستگی را از تن قهرمانان بیرون می کند/ درخواست ما از رییس جمهور حضور خانواده ها در مسابقات بانوان است/ وزارت ورزش و جوانان برای قهرمانی فوتسال بانوان بسیار تلاش کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوش فوتسال بانوان ایران گفت:خیلی خوشحالم که هر ساله شخص اول مملکت از قهرمانان تجلیل می کند و این موضوع خستگی را از تن قهرمانان بیرون می کند. فرشته کریمی ملی پوش فوتسال بانوان و بهترین بازیکن آسیا در خصوص مراسم تجلیل رییس جمهور از قهرمانان به پایگاه خبری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوش فوتسال بانوان ایران گفت:خیلی خوشحالم که هر ساله شخص اول مملکت از قهرمانان تجلیل می کند و این موضوع خستگی را از تن قهرمانان بیرون می کند.

فرشته کریمی ملی پوش فوتسال بانوان و بهترین بازیکن آسیا در خصوص مراسم تجلیل رییس جمهور از قهرمانان به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: خیلی خوشحالم که هر ساله شخص اول مملکت از قهرمانان تجلیل می کند و به شخصه خیلی پاداش مادی این مراسم برایم مهم نیست و بیشتر ارزش معنوی آن و این که احساس می کنیم به ما توجه شده مهم است و خستگی را از تنمان بدر می کند.

وی خواسته بانوان ورزشکار از رییس جمهور را مهیا کردن زمینه برای حضور خانواده ها در مسابقات ورزشی بانوان عنوان کرد و افزود: امیدوارم با عنایت رییس جمهور خانواده بانوان ورزشکار بتوانند از نزدیک مسابقات فرزندان خود تماشا کنند.

فرشته کریمی در خصوص اقدامات دولت و وزارت ورزش و جوانان برای ورزش بانوان گفت: حداقل در رشته خودم می توانم بگویم امسال برای قهرمانی فوتسال بانوان خیلی زحمت کشیده شد و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تمام حقانیت را ثابت کردند.

وی تصریح کرد: تا قبل از این ما یک سالن استاندارد فوتسال برای تمرین نداشتیم ولی الان بهترین کفپوش دنیا را داریم و این امر در قهرمانی ما بسیار نقش داشت و لازم می دانم از همه زحمات وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال تشکر کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.