کد خبر : 116105
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 11:43
-

به کشاورز نیاز داریم/ شنبه با حسن زاده مذاکره می کنیم/ مسابقات امسال فرسایشی‌تر خواهد بود/ با انگیزه بالای بازیکنان قهرمان می شویم

به کشاورز نیاز داریم/ شنبه با حسن زاده مذاکره می کنیم/ مسابقات امسال فرسایشی‌تر خواهد بود/ با انگیزه بالای بازیکنان قهرمان می شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی‌پسند که پس از خداحافظی با حسین شمس و در سودای تکرار قهرمانی ۲ فصل قبل خود در لیگ برتر فوتسال، رضا لک را به اصفهان بازگرداند و روی نیمکت سرمربیگری خود نشاند، نخستین تیم لیگ برتری بود که فعالیت در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی‌پسند که پس از خداحافظی با حسین شمس و در سودای تکرار قهرمانی ۲ فصل قبل خود در لیگ برتر فوتسال، رضا لک را به اصفهان بازگرداند و روی نیمکت سرمربیگری خود نشاند، نخستین تیم لیگ برتری بود که فعالیت در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال را آغاز کرد.

قرمزپوشان اصفهانی که کار خود را با تمدید قرارداد سپهر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوش و اصفهانی خود آغاز کردند، در ادامه بازیکنانی مانند مهران عالیقدر، افشین کاظمی، مهدی جاوید، مهدی کریمی، مسلم اولاد قباد، محمد طاهری و محمد شجری را به خدمت گرفتند و قرارداد محمد کشاورز، سعید افشار، محمد زارعی و محمدحسین درخشانی را هم تمدید کردند تا شروع پرقدرتی در نقل و انتقالات داشته باشد.

گیتی‌پسند که چند فصلی است در غیاب فیروز صفه، کاشی نیلو و فولاد ماهان عنوان تنها تیم لیگ برتری فوتسال اصفهان را یدک می‌کشد، در فصل گذشته هم تیمی پرستاره بود، اما دست به دست شدن این تیم بین علیرضا افضل و حسین شمس هم باعث نشد تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران، فصل ۹۶-۹۷ را با عنوانی بهتر از سومی به پایان برساند.

شرایط و برنامه آماده‌سازی گیتی‌پسند برای فصل پیش رو، نگرانی فوتسالی‌های اصفهان از کمرنگ شدن حضور بازیکنان اصفهانی و بومی‌گرایی در گیتی‌پسند و چالش‌های کار کردن با تیمی پر ستاره، محتوای سوالات ما از رضا لک سرمربی تهرانی تیم فوتسال گیتی‌پسند است که مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

باشگاه گیتی‌پسند برای هدایت تیم فوتسال این باشگاه در فصل آینده دوباره به شما اعتماد کرد. از روند آماده‌سازی گیتی‌پسند برای فصل پیش رو بگویید.

در مرحله نخست، تعدادی از بازیکنانی که مسئولان باشگاه از عملکرد آنها در فصل گذشته رضایت داشتند را حفظ و قرارداد آنها را تمدید کردیم و در ادامه هم چهار بازیکن سهمیه لیگ برتری به اضافه افشین کاظمی و محمد طاهری را به خدمت گرفتیم و اعضای کادر فنی را هم تا پایان هفته آینده تکمیل می‌کنیم. تمرینات تیم را از روز شنبه پنجم خردادماه آغاز می‌کنیم و پس از ۲ هفته تمرین در اصفهان، اردویی ۵ روزه در شهرکرد خواهیم داشت و پس از بازگشت به اصفهان تمرینات تاکتیکی خود را انجام می‌دهیم و برای هفته نخست لیگ برتر که ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود، آماده می‌شویم.

گیتی‌پسند چند جای خالی دیگر برای جذب بازیکن دارد؟

چهار سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده‌ایم و ۲ جای خالی هم باقی گذاشتیم تا اگر نیاز شد در زمان خودش بازیکن بگیریم.

برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر با حضور ۸ تیم نخست در فصل آینده را مفید می‌دانید؟

به هر حال برگزاری پلی‌آف شیوه جدیدی است که هم می‌تواند مفید باشد و هم اینکه شاید برای تیم‌هایی مانند گیتی‌پسند که سرمایه‌گذاری خوبی انجام می‌دهند و فرآیند جذب بازیکن و تمرینات خود را به موقع آغاز می‌کنند، شیوه گذشته بهتر باشد. البته تیم‌ها باید خود را با شرایط جدید وفق دهند و چون تعداد بازی‌ها بیشتر است به اندازه کافی بازیکن به خدمت بگیرند تا در شرایط بهتری از آمادگی قرار بگیرند و در نهایت هم بتوانند به تیم ملی بیشتر کمک کنند.

لکمثل اینکه علی‌اصغر حسن‌زاده از تیم مس سونگون پیشنهاد دارد. گیتی‌پسند برنامه‌ای برای حفظ این بازیکن ندارد؟

حسن‌زاده دیگر با گیتی‌پسند قرارداد ندارد و به هر حال تصمیم‌گیرنده اول و آخر در این باره خودش است. روز شنبه که به اصفهان می‌آیم باید در این باره با او صحبت کنم و تکلیف این بازیکن هم تا ۲، ۳ روز آینده مشخص می‌شود.

برخی رسانه‌ها از پیشنهاد مس سونگون به محمد کشاورز خبر داده بودند.

کشاورز اولین بازیکنی بود که در لیست من قرار داشت و باشگاه هم با او به توافق رسید و قرارداد بست. به این بازیکن نیاز داریم و او را نگه می‌داریم.

امسال برخی تیم‌ها مانند تأسیسات دریایی از لیگ برتر کنار کشیده‌اند و برخی نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. شرایط تیم‌های لیگ برتری را چطور ارزیابی می‌کنید؟

مس سونگون کار خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده است. متأسفانه تأسیسات دریایی امسال در لیگ برتر حضور ندارد، اما شنیده‌ام شمسایی و همکارانش در تلاش هستند که این تیم با شرایط دیگری در تهران بماند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و شهر تهران در لیگ برتر فوتسال نماینده داشته باشد. ضمن اینکه گذشته ثابت کرده است که برخی تیم‌ها هم کار خود را نزدیک به زمان آغاز لیگ شروع می‌کنند. فکر نمی‌کنم لیگ امسال مشکل خاصی داشته باشد، اما با اضافه شدن مرحله پلی‌آف، مسابقات فرسایشی‌تر خواهد بود و نیاز است تا تیم‌ها برنامه پیش‌فصل را زودتر آغاز کنند تا در طول لیگ برتر بازیکنان آسیب کمتری ببینند.

شرایط تیم مقاومت البرز، حریف هفته نخست خود را چطور می‌بینید؟

بیشتر بازیکنان مقاومت البرز سرباز هستند. کادر فنی این تیم مشخص شده است و بازیکنانی خوبی اضافه کرده و تمرینات پیش فصل خود را هم به موقع آغاز می‌‌کند. بازیکنانی که چند سال در لیگ برتر حضور دارند، در زمان خدمت سربازی به این تیم اضافه می‌شوند و مقاومت همیشه جزء تیم‌های خوب لیگ برتر است و با نیروهای جوانی که دارد می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. امیدوارم بتوانیم از شرایط میزبانی در اصفهان استفاده کنیم و با اتکا به کیفیت بالای گیتی‌‌پسند، گام نخست را محکم برداریم.

گیتی‌پسند بازیکنان با کیفیت جذب کرد اما برخی اهالی فوتسال از کمرنگ شدن حضور بازیکنان اصفهانی در تنها نماینده لیگ برتری استان سخن می‌گویند نظرتان در این باره چیست؟

گیتی‌پسند چند بازیکن اصفهانی مانند محمدی، زارعی، حسینی و درخشانی داشت که تمام این بازیکنان را حفظ کردیم. ضمن اینکه هفته گذشته به اصفهان آمدم و بازی‌های تیم امید گیتی‌پسند در لیگ برتر را زیر نظر گرفتم و قطعاً با هماهنگی سرمربی تیم امید باشگاه، ۳ تا ۴ نفر از بازیکنانی را که نظرم را جلب کردند به تیم اضافه می‌شوند. فکر می‌کنم برای نخستین بار در طول سال‌هایی که گیتی‌پسند در لیگ برتر تیمداری می‌کنند، ۷ تا ۸ بازیکن اصفهانی در لیست این تیم حضور خواهند داشت که عدد خوبی است. به هر حال گیتی‌پسند برای قهرمانی می‌جنگد و صرفنظر از اینکه بازیکن متعلق به کدام شهر است، مهم این است که تیم بازیکنان با کیفیتی داشته باشد. اگر در اصفهان بازیکن با کیفیتی حضور داشته باشد قطعاً او را به کار می‌گیریم و همانطور که گفتم، در لیست امسال ما ۸ بازیکن اصفهانی حضور خواهند داشت.

گیتی‌پسند تعدادی از ستاره‌های فوتسال ایران را در اختیار دارد. برنامه شما برای اینکه تیمتان دچار حاشیه‌های معمول و بازیکن‌سالاری نشود، چیست؟

چیزی که برای من بسیار مهم است، این است که تمام بازیکنان انگیزه قهرمانی داشته باشند و تمام فکر و ذکر اعضای تیم معطوف به موفقیت و پرهیز از حواشی باشد. به همین دلیل فکر می‌کنم در جذب بازیکنان به این موضوع هم دقت کرده‌ایم و با شناختی که از بازیکنانم پیدا کرده‌ام و انگیزه بالایی که برای قهرمانی در آنها دیدم، فکر نمی‌کنم از این نظر مشکلی داشته باشیم.

با گیتی‌پسند سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را دارید. امسال قول قهرمانی می‌دهید؟

قول قهرمانی دادن کار درستی نیست و شرایط خوبی برای یک مربی به وجود نمی‌آورد. تغییرات زیادی در باشگاه گیتی‌پسند به وجود آمده است و سعی کرده‌ام بازیکنانی را به خدمت بگیرم که تیم با آنها در مسیر قهرمانی قرار بگیرد که باشگاه هم در این خصوص همکاری خوبی با من داشت و تمام اولویت‌های نخست لیست بازیکنان مدنظر من را جذب کرد. تمرینات پیش فصل خود را هم به موقع آغاز می‌کنیم و امیدوارم کارهایمان به خوبی پیش برود. تمام تلاش مجموعه باشگاه گیتی‌پسند برای تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر است و اگر این اتفاق بیفتد، برای من هم اتفاق خوشایندی خواهد بود.
منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

sdv,s جمعه , ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

سلام و توفیق طاعات
در کانال تلگرامی رای گیری گذاشته بودید برای مدیر فوتسال کشور تلگرام ها قطع شد میشه نتیجه را اعلام کنید؟ خیلی میبینم هر روز صفحه را ولی نتیجه ندادید

احمد شنبه , ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

آقا راست میگه بلاخره این مدیر برتر فوتسال نتیجه اش چی شد چرا منتشر نکردید ؟ما که نظر میدیم نتیجه رو هم میخوایم ببینیم البته اون وفت که من رای دادم ۸۰% درودگر بود بقیه رو هم بیست در صد خخخ