کد خبر : 116107
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 10:37
-

پیگیری تمرینات فشرده مس سونگون در اردوی ورزقان

پیگیری تمرینات فشرده مس سونگون در اردوی ورزقان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون که از روز دوشنبه هفته جاری اردوی آماده‌سازی خود را در شهرستان ورزقان برپا نموده است، تمرینات خود را بصورت فشرده در این شهرستان برگزار می‌کند. شاگردان حمید بی‌غم روزانه در سه نوبت تمرین می‌کنند که در این راستا، صبح امروز در سومین روز اردو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون که از روز دوشنبه هفته جاری اردوی آماده‌سازی خود را در شهرستان ورزقان برپا نموده است، تمرینات خود را بصورت فشرده در این شهرستان برگزار می‌کند.

شاگردان حمید بی‌غم روزانه در سه نوبت تمرین می‌کنند که در این راستا، صبح امروز در سومین روز اردو در سالن اختصاصی باشگاه در شهرک مس حضور یافته و زیر نظر کادر فنی به انجام کارهای بدنسازی پرداختند.

لاله‌های نارنجی آذربایجان به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران خود را برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کنند.

رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اوایل مرداد ماه با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا در کشور اندونزی برگزار خواهد شد و مس به عنوان نماینده ایران با تیم‌های بانک بیروت لبنان، سیپار تاجیکستان و AGMK ازبکستان هم‌گروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار پنجشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

پس کو بقیه تیم ؟
سرکاریه؟