کد خبر : 116130
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1397 - 14:43
-

درخواست ایران برای میزبانی از ۳ رویداد فوتسالی به AFC

درخواست ایران برای میزبانی از ۳ رویداد فوتسالی به AFC
رئیس کمیته فنی فوتسال از درخواست کمیته فوتسال ایران برای گرفتن میزبانی سه رویداد مهم فوتسالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در مورد پیشنهاد AFC به ایران جهت میزبانی مسابقات آسیایی فوتسال گفت: معمولاً در AFC وقتی بحث میزبانی مسابقات فوتسال در رده های مختلف پیش می آید آنها طی نامه ای به تمام کشورها اعلام می کنند. در صورتی که درخواستی جهت میزبانی دارند رسماً باید اعلام کنند.

وی در ادامه گفت: البته در بحث میزبانی زیادتر کشورهای مدعی همچون تایلند، ژاپن، ایران، ازبکستان و… که همیشه در فوتسال آسیا حرفی برای گفتن داشتند پیشقدم و درخواست میزبانی می کنند.

رئیس کمیته فنی فوتسال  گفت: در حال حاضر از AFC سه درخواست میزبانی داریم یکی مسابقات مقدماتی جام ملت های زیر ۲۰ سال و همچنین فاینانس این مسابقات و دیگری مسابقات جام ملت های ۲۰۲۰ که انتخابی جام جهانی هم می باشد.

ترابیان افزود: در حال حاضر با کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال صحبت هایی شده که ما هر سه درخواست را جهت میزبانی به AFC ارسال کنیم و در صورتی که AFC موافقت خود را اعلام کرد آن وقت در کمیته فنی این میزبانی بررسی شود که کدام مسابقات از اهمیت زیادتری برخوردار است در کشور میزبان شویم. البته به نظر من مسابقات جام ملت های ۲۰۲۰ و انتخابی جام جهانی از همه مهمتر است.  روی این موضوع کشورهای دیگر مدعی هم درخواست میزبانی دارند و حساس هستند که بتوانند کشور خودشان را میزبان کنند زیادتر است. اما باید سعی کنیم که بتوانیم ایران را میزبان مسابقات فوتسال جام ملت های ۲۰۲۰ را در آسیا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.