کد خبر : 116132
تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1397 - 14:48
-

شمس در گیتی پسند ماندنی شد/ حضور ۷ بازیکن امید در تیم بزرگسالان

شمس در گیتی پسند ماندنی شد/ حضور ۷ بازیکن امید در تیم بزرگسالان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از مذاکره مدیران باشگاه گیتی پسند با احمد شمس مدیر اجرایی فصل قبل تیم فوتسال باشگاه، وی برای یک فصل دیگر در سمت خود ابقا شد. شمس سابقه سرپرستی تیم فوتسال فولاد ماهان و قهرمانی همراه با این تیم در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از مذاکره مدیران باشگاه گیتی پسند با احمد شمس مدیر اجرایی فصل قبل تیم فوتسال باشگاه، وی برای یک فصل دیگر در سمت خود ابقا شد.

شمس سابقه سرپرستی تیم فوتسال فولاد ماهان و قهرمانی همراه با این تیم در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا به همراه قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا بعنوان مدیر اجرایی تیم فوتسال  گیتی پسند  را دارد.

احمد شمس

همچنین بعد از پایان دو رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور که به میزبانی اصفهان برگزار گردید و حضور رضا لک در این مسابقات و پس از مشورت با سرمربی تیم امید ، بازیکنان زیر که عضو تیم امید گیتی پسند می باشند توسط رضا لک به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت شدند.
همچنین لک در گفت و گویی اعلام کرد : دور برگشت مسابقات امید را نیز زیر نظر خواهم گرفت و امکان دارد تعدادی دیگر از بازیکنان امید به تیم بزرگسالان دعوت شوند.
سرمربی تیم بزرگسالان گیتی پسند افزود: با سیاستهای باشگاه و راه اندازی تیم های پایه در رده های سنی ، ما در هر اردو بازیکنان مطرح را زیر نظر داریم و بعد از چند هفته لیست نهایی آنان را جهت همراهی با تیم بزرگسالان به باشگاه اعلام می کنیم.
۱ ابولفضل حسن خانی متولد ۸/۲/۷۹ دروازه بان
۲ حسین حمید زاده متولد ۱۸/۱۲/۷۹ دروازه بان
۳ مهدی مهدی خانی متولد ۲۲/۹/۷۹ بازیکن
۴ حمید نظری متولد ۹/۳/۷۸ بازیکن
۵ محسن مطیعی متولد ۲۹/۷/۷۸ بازیکن
۶ دانیال شعاعی متولد ۱۴/۱۲/۷۷ بازیکن
۷ امیر حسین جعفری متولد ۲۰/۲/۷۷ بازیکن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

چه خبر مهمی!!عموش هم توی پمپ بنزین کار میکنه!!