کد خبر : 116146
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 11:53
-

فوتسال با همکاری مردم ایران خوب شده است/عدم حضور بانوان ایران در المپیک به AFC یا FIFA ربطی ندارد

فوتسال با همکاری مردم ایران خوب شده است/عدم حضور بانوان ایران در المپیک به AFC یا FIFA ربطی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داتو وینسور جان، دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا به سوالاتی در خصوص فوتسال در آسیاپاسخ داد. در خصوص برنامه های آتی AFC توضیح بدهید. ما چشم اندازهایی داریم. اولین آنها این است که می خواهیم به بهترین کنفدراسیون جهان بدل شویم. AFC می خواهد حرفه ای عمل کند و اعضا نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داتو وینسور جان، دبیرکل فدراسیون فوتبال آسیا به سوالاتی در خصوص فوتسال در آسیاپاسخ داد.

در خصوص برنامه های آتی AFC توضیح بدهید.

ما چشم اندازهایی داریم. اولین آنها این است که می خواهیم به بهترین کنفدراسیون جهان بدل شویم. AFC می خواهد حرفه ای عمل کند و اعضا نیز قصد دارند به توسعه فوتبال کمک کنند و همه ما می خواهیم که تیم های آسیایی در سطح جهانی با ثبات به موفقیت برسند. فوتبال زنان در سطح بالایی است، فوتسال هم با همکاری مردم ایران خوب شده است ولی بالاتر از اینها ما می خواهیم که باشگاه های ما و تیم های ملی آسیایی در فوتبال جهانی خوب عمل کنند که این دومین چشم انداز ما در AFC است. در مورد چشم انداز سوم هم ما می خواهیم فوتبال را به ورزش شماره یک در آسیا بدل کنیم به همین علن قصد داریم فوتبال را در هند و چین گسترش بدهیم. در ایران فوتبال شماره یک است و ما از این موضوع بسیار خرسند هستیم. همانطور که رئیس فدراسیون هم بسیار خوب اشاره کردند ما اکنون در آخرین مرحله از هدف گذاری هستیم و این زمان برای AFC بسیار مهم است. امیدوارم بتوانیم از اعضای اتحادیه نیز حمایت زیادتری کنیم که این مسئله تمرکز کنونی ما است. آسیا همیشه در همه چالش ها متحد است.

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از قهرمانی از AFC بسیار قدردانی کرد چون معتقد بود حمایت آنها بسیار کامل بوده است. این امکان وجود دارد که فوتسال بانوان ایران بتواند در مسابقات المپیک شرکت کند؟

هر فدراسیون یک تیم می فرستد و این یک قانون است، این مسئله به AFC یا FIFA ربطی نداشته و قانون المپیک است و ما باید از این قانون پیروی کنیم اگر می خواهیم در آن شرکت کنیم. ما می دانیم فوتسال در ایران بسیار خوب است و از قهرمانی بانوان ایرانی نیز تعجب نکردیم، آنها سال قبل هم این کار را انجام دادند. فقط می خواهیم این موقعیت ها را ایجاد کنیم که افراد زیادتری بازی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.