کد خبر : 116160
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 15:32
-

مراسم معارفه رضا لک برگزار شد

مراسم معارفه رضا لک برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ظهر امروز با حضور مدیران باشگاه و بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند ، رضا لک رسما بعنوان سرمربی گیتی پسند معرفی شد. در ابتدای این جلسه محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند ضمن خوش آمد گویی به بازیکنان جدید و قدیمی باشگاه یادآور شد : خوشبختانه بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ظهر امروز با حضور مدیران باشگاه و بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند ، رضا لک رسما بعنوان سرمربی گیتی پسند معرفی شد.
در ابتدای این جلسه محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند ضمن خوش آمد گویی به بازیکنان جدید و قدیمی باشگاه یادآور شد : خوشبختانه بر اساس دستور هیئت مدیره مبنی بر فعالیت در لیگ برتر فوتسال در ابتدای کار با رضا لک بعنوان سرمربی تیم فوتسال باشگاه به توافق رسیدیم و در ادامه روند جذب و تمدید قرارداد بازیکنان انجام شد .
در ادامه این جلسه علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه نیز اظهار داشت : در آستانه نهمین سال حضور گیتی پسند در ورزش خوشحالیم در خدمت شما هستیم ، گیتی پسند طی سالیان فعالیت خود در ورزش تبدیل به یک برند در رشته فوتسال شده است و اینک جوانان بیشماری از سراسر ایران مشتاق بحضور در این باشگاه هستند.
جنتی افزود: بدون شک گیتی پسند وارد عرصه ای نمی شود مگر در آن عرصه به فکر بهترین باشد ، باشگاه و تیم فوتسال نیز از این قائده مستثنی نیست و امیدواریم با همت شما جوانان و تلاش و مضاف دوباره شاهد درخشش در میادین داخلی و بین المللی باشیم.
در ادامه این جلسه رضا لک رسما بعنوان سرمربی تیم فوتسال باشگاه معرفی شد و نامبرده اظهار داشت: روز های شیرین بسیار زیادی را قبلا در اصفهان تجربه کرده است و احساس دین به هواداران بیشمار گیتی پسند دارد و امیدوار است امسال نیز بتوانیم خاطرات خوب خود را تکرار کنیم.
لک در ادامه به توانایهای بالای بازیکنان و شناخت کامل از آنان یاد کرد و گفت: هر کدام از شما بازیکنان یک تیم هستید ولی ما امسال برای رسیدن به هدف خود نیاز به یک تیم واحد و همکاری دسته جمعی داریم تا بتوانید به موفقیت برسیم.
در ادامه این جلسه دکتر امیر حسین روشنفکر پزشک ورزشی و سید مجتبی طباطبایی مسئول حقوق باشگاه در رابطه با آخرین قوانین و مقررات پزشکی و حقوقی ایراد سخن کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.