کد خبر : 116173
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 10:04
-

طرح ورزشکاران فوتسال بانوان روی لوازم فرهنگی/ساخت تندیس

طرح ورزشکاران فوتسال بانوان روی لوازم فرهنگی/ساخت تندیس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان در حالی با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دیدار کردند که اشتغال و تامین معیشتشان را مهمترین دغدغه خود می‌دانستند؛ البته یکی از حاضران هم پیشنهاد داد تا طرح «فهمیه و فاطمه» روی لوازم‌التحریرهای وطنی نقش ببندد تا اینگونه ورزش بانوان بین بچه‌ها ترویج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان در حالی با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دیدار کردند که اشتغال و تامین معیشتشان را مهمترین دغدغه خود می‌دانستند؛ البته یکی از حاضران هم پیشنهاد داد تا طرح «فهمیه و فاطمه» روی لوازم‌التحریرهای وطنی نقش ببندد تا اینگونه ورزش بانوان بین بچه‌ها ترویج شود.
تیم ملی فوتسال بانوان کشور به همراه مربیان و کادر فنی خود در دفتر معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری حضور پیدا کرده و با وی دیدار کردند. در این جلسه ۱۰ نفر از تیم ملی فوتسال بانوان حضور داشتند که در این دیدار صمیمانه به معرفی و اعلام مطالبات خود از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پرداختند.

لیلا صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان در این جلسه اشتغال اعضا تیم ملی بانوان را یکی از مطالبات جدی آنها اعلام کرد و گفت: با توجه به این که این دختران در طول دوران ورزش و اعزام به ادوهای متعدد دچار آسیب‌های جسمی بسیاری می شوند و همچنین باید رنج دوری از خانواده را نیز در این ایام تحمل کنند انتظار دارند که پس از قهرمانی به فراموشی سپرده نشوند و یاد و خاطره آنها همواره در کشور باقی بماند برهمین اساس درخواست می‌کنیم تندیس یا یادواره‌ای از این افراد در کشور ایجاد شود.

وی گفت: اشتغال برای این بازیکنان بسیار مهم است برهمین اساس از شما درخواست می‌کنیم قانونی را تهیه کنید که دوران ملی پوشی نیز جزو سنوات خدمت آنها محسوب شود.

صوفی زاده پخش مستقیم فوتسال بانوان از صدا و سیما و رسانه ملی را بسیار حائز اهمیت دانست، افزود: پخش مسابقات ورزشی زنان از تلویزیون باعث ترویج فرهنگ ورزش زن مسلمان می‌شود بنابراین باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان در زمینه‌ فرهنگی نیز یادآور شد: می‌توانیم در بخش فرهنگی نیز از نوشت افزار و محصولات فرهنگی دانش آموزی از نام و تصاویر قهرمان تیم ملی کشور استفاده کنیم تا در تولیدات فرهنگی نیز بستر ورزشی زنان نیز مورد توجه قرار گیرد به طوری که فهیمه و فاطمه را جایگزین دارا و سارا در محصولات فرهنگی کنیم.

در ادامه این جلسه معصومه ابتکار به اعضا تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تک تک خود را معرفی کرده و هر چه می‌خواهد دل تنگتان بگوید که غلامی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ما هیچ کار دیگری غیر از بازی نداریم به همین خاطر از شما درخواست می‌کنیم کمک کنید تا ما هم بتوانیم در جایی استخدام شویم و پشتوانه‌ای داشته باشیم که این مطالبه و خواست تک تک اعضای تیم فوتسال بانوان است.

ابتکار هم در ادامه با ذکر روایتی از حضرت علی (ع)گفت: بنا بر فرموده امام علی (ع) قهرمان کسی است که بر نفس خود غلبه کند. بنابراین اولین سکوی قهرمانی این است که انسان باشیم و بدانیم به عنوان یک انسان و به ویژه به عنوان یک زن چه مسئولیت سنگین و رسالتی را بر عهده داریم. هر یک از شما دختران به عنوان الگویی از موفقیت در جامعه و خانواده نقش مهمی برعهده دارید و در ترویج نشاط و امید به جامعه می‌توانید نقش بسیار موثری ایفا کنید.

در پایان این جلسه معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اهدا لوح تقدیر و هدیه از تک بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان و مربیانشان تقدیر کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت؛ البته به سیاق تمامی جلساتی که ابتکار در آنها حضور دارد، یک گلدان کوچک هم به حاضران داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.