کد خبر : 116274
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 13:17
-

سنگ‌سفیدی و عروجی از هفته آینده در تمرین مس/ مذاکره با ۴ بازیکن اروپایی و برزیلی/ طیبی از ۱ تیر اضافه می‌شود/ لغو اردوی اروپایی

سنگ‌سفیدی و عروجی از هفته آینده در تمرین مس/ مذاکره با ۴ بازیکن اروپایی و برزیلی/ طیبی از ۱ تیر اضافه می‌شود/ لغو اردوی اروپایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون به عنوان نماینده ایران از دوازدهم مرداد در جام باشگاه‌های آسیا در اندونزی به میدان خواهد رفت و به همین منظور اردویی یک هفته‌ای در ورزقان برپا کرده است. مس که با جدایی «بلو» و «تاینان» دو بازیکن برزیلی‌اش، به دنبال جایگزین می‌گردد در حال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون به عنوان نماینده ایران از دوازدهم مرداد در جام باشگاه‌های آسیا در اندونزی به میدان خواهد رفت و به همین منظور اردویی یک هفته‌ای در ورزقان برپا کرده است. مس که با جدایی «بلو» و «تاینان» دو بازیکن برزیلی‌اش، به دنبال جایگزین می‌گردد در حال مذاکره با چهار بازیکن تراز اول خارجی است.

حمید بی‌غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره جذب بازیکنان جدید توضیح داد: ما با ابوالقاسم عروجی تمام کردیم و این ملی‌پوش از هفته آینده به تیم ما اضافه می‌شود. همچنین حسین طیبی نیز به صورت قرضی در جام‌باشگاه‌های آسیا برای ما بازی خواهد کرد و قرار است از اول تیر در تمرین‌های ما حضور پیدا کند. محمدرضا سنگ‌سفیدی دیگر ملی‌پوش ما نیز برای جام رمضان با یکی از تیم‌ها قرارداد بسته و قرار است از هفته آینده به تمرین‌ها ملحق شود.

او همچنین از جذب دو بازیکن خارجی ظرف یک هفته آینده خبر داد و افزود: با دو بازیکن برزیلی، یک روسی و یک ایتالیایی مذاکره کرده‌ایم و به زودی با دو بازیکن به توافق می‌رسیم. هر چهار بازیکن جزو بازیکنان مطرح و ملی‌پوش هستند که حضورشان به صورت قرضی در جام‌باشگاه‌ها به ما قطعا کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به رفتن دو بازیکن برزیلی از تیم، باید دو بازیکن جدید برای لیگ برتر جذب کنیم. به همین منظور با چهار بازیکن ایرانی و غیرملی‌پوش صحبت کرده‌ایم و دو بازیکن از بین آن‌ها با ما قرارداد می‌بندند.

بی‌غم درباره با بیان این که در هماهنگی اردوی خارجی ناموفق بودیم، گفت: بودجه اردوی خارجی تامین شده اما نتوانستیم هیچ مکانی را برای این اردو پیدا کنیم. ما به دنبال این بودیم که بازی‌های تدارکاتی را در خارج از کشور برگزار کنیم و به همین منظور می‌خواستیم در یکی از کشورهای گرجستان، اوکراین و روسیه اردو بزنیم اما با توجه به تعطیلی لیگ‌های گرجستان و اوکراین و برگزاری جام‌جهانی فوتبال در روسیه، این هماهنگی‌ها به ثمر ننشست. از همین رو ادامه‌ تمرین‌های ما از هفته آینده در تبریز دنبال خواهد شد.

تیم فوتسال مس سونگون ایران در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با تیم‌های بانک بیروت لبنان، AGMK  ازبکستان و سیپر تاجیکستان هم‌گروه شده است.

برنامه بازی‌های نماینده ایران:

پنج‌شنبه ۱۱ مرداد

مس سونگون ایران – سیپر تاجیکستان؛ ‌ورزشگاه گوریونی

شنبه ۱۳ مرداد

مس سونگون ایران –AGMK ازبکستان؛ ‌ورزشگاه گوریونی

دوشنبه ۱۵ مرداد

مس سونگون ایران – بانک بیروت لبنان؛ ورزشگاه امونگروگو

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.