کد خبر : 116270
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 16:34
-

طاهری :سطح لیگ برتر فوتسال ایران بالاتر از قطر و لبنان است

طاهری :سطح لیگ برتر فوتسال ایران بالاتر از قطر و لبنان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره تجربه بازی کردن در تیم‌های الریان قطر و بانک بیروت لبنان اظهار کرد: سال گذشته با الریان در رده چهارم جام باشگاه‌های آسیا قرار گرفتیم، در حالی که قطر اجازه ورود هیچ بازیکن خارجی را به لیگ این کشور نمی‌داد. وی ادامه داد: در ادامه چند پیشنهاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره تجربه بازی کردن در تیم‌های الریان قطر و بانک بیروت لبنان اظهار کرد: سال گذشته با الریان در رده چهارم جام باشگاه‌های آسیا قرار گرفتیم، در حالی که قطر اجازه ورود هیچ بازیکن خارجی را به لیگ این کشور نمی‌داد.

وی ادامه داد: در ادامه چند پیشنهاد داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم به تیم بانک بیروت لبنان ملحق شوم که با این تیم جام‌های سه‌گانه لبنان را هم کسب کردم.

طاهری افزود: امسال به دلیل مسائل خانوادگی تصمیم گرفتم به ایران بیایم و در لیگ برتر فوتسال ایران کارم را ادامه دهم. باشگاه گیتی‌پسند در این خصوص با من مذاکره کرد و با قراردادی ۳ ساله به گیتی‌پسند آمدم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره تفاوت سطح لیگ فوتسال ایران با لیگ‌های قطر و لبنان گفت: سطح لیگ ایران از نظر فنی خیلی بالاتر است ولی اگر یک بازیکن در لیگ‌های خارجی بازی کند واقعاً تحت فشار است، در حالی که لیگ ایران این گونه نیست و بازیکن با فشار کمتری بازی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.