کد خبر : 116240
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1397 - 10:03
-

نظری: حاضرم یک فصل بیرون باشم اما با پول کم قرارداد نبندم/ بهترین دروازه‌بان جهان بودم اما در تیم ملی جایی نداشتم

نظری: حاضرم یک فصل بیرون باشم اما با پول کم قرارداد نبندم/ بهترین دروازه‌بان جهان بودم اما در تیم ملی جایی نداشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: فعلا با وحید شمسایی به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنیم تا بببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. البته در این مدت یکی دو پیشنهاد لیگ برتر داشتم، اما آنقدر از لحاظ مالی بد بوده که آنها را رد کردم. وی ادامه داد: متاسفانه فوتسال ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: فعلا با وحید شمسایی به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنیم تا بببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. البته در این مدت یکی دو پیشنهاد لیگ برتر داشتم، اما آنقدر از لحاظ مالی بد بوده که آنها را رد کردم.
وی ادامه داد: متاسفانه فوتسال ما از لحاظ مالی و قرارداری خیلی افت کرده. قبلاً حداقل ۵ تیم بودند که پول خوبی می‌دادند، اما الان فقط ۲ تیم این شرایط دارند. در این شرایط من هم فکر این هستم که احتمالا به پیشنهاد جام باشگاه‌های آسیایی که دارم پاسخ مثبت بدهم.
دروازه‌بان فصل گذشته تیم تاسیسات دریایی افزود: از تجربیات شمسایی این روز‌ها استفاده می‌کنم، چون او چند سال پیش یک فصل را بیرون نشست، اما از لحاظ بدنی بسیار آماده بود.
نظری درمورد اینکه چرا اتفاقات عجیب و غریب در فوتسال ایران رخ می‌دهد گفت: این که چیز تازه‌ای نیست. اتفاقات عجیب زیاد است مثلاً من بهترین دروازه‌بان جهان بودم، اما در تیم ملی جایی نداشتم. در کل من حاضرم یک فصل بیرون باشم، اما با پول کم قرارداد نبندم. من بازیکنی بودم که همیشه خوب قرارداد بستم و حاضر نیستم با هر قیمتی بازی کنم. اگر خیلی‌ها این کار را می‌کنند من جزو آنها نیستم.
وی درباره آخرین وضعیت تیم تاسیسات دریایی عنوان کرد: تاسیسات که روی هوا است! در این مدت وحید شمسایی و محمود خوراکچی خیلی تلاش کردند تا برای خرید امتیاز تاسیسات اسپانسری پیدا کنند، اما مدیران این باشگاه این کار را نکردند. حتی قرار بود که باشگاه واگذار شود، اما مدیران این کار را خراب کردند.
منبع:میزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داداش گلم دوشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

داداش تو زیادى توهم دارى !! الان هیچ تیمى رو تو رو نمیخواد بازم میگى بهترین گلر جهان؟!!باشه تو خوبى ى

نام دوشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

از قدیم گفتند گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده حالا اینو هیچ تیمى نمیخواد میگه من با پول کم بازى نمیکنم!! خوب اگر ارزشش رو داشتى بهت پول میدادند حتما ارزش پول زیاد نداشتى دیگه؟ بهتره واقع بین باشى دورانت تموم شده بهتره برى دنبال حرفه ى دیگه اى

فوتسالي سه شنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

همین مصطفی نظری هنوزم از خیلی گلرای ایران بهتره مخصوصا از گلرای تیم ملی ک همشون ادعاشون میشه