کد خبر : 116344
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 12:16
-

بی‌غم: لژیونر شدن بازیکنان ایرانی به ضرر تیم‌های داخلی است/ تلاش می‌کنیم قهرمانی را از تایلند، ویتنام و ژاپن پس بگیریم

بی‌غم: لژیونر شدن بازیکنان ایرانی به ضرر تیم‌های داخلی است/ تلاش می‌کنیم قهرمانی را از تایلند، ویتنام و ژاپن پس بگیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت مس سونگون پیش از اعزام به مسابقات آسیایی گفت: از اول خردادماه تمرینات مس آغاز شده و بازیکنان هر روز در ۲ یا ۳ جلسه به تمرین می‌پردازند. مسئولان مس توانسته اند صددرصد از بازیکنان فصل پیش خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت مس سونگون پیش از اعزام به مسابقات آسیایی گفت: از اول خردادماه تمرینات مس آغاز شده و بازیکنان هر روز در ۲ یا ۳ جلسه به تمرین می‌پردازند. مسئولان مس توانسته اند صددرصد از بازیکنان فصل پیش خود را راضی نگه دارند و فقط بازیکنان خارجی از این تیم جدا شدند.

بی غم افزود: در نقل و انتقالات فوتسال حسین طیبی و ابوالقاسم عروجی را جذب کردیم تا این بازیکنان بتوانند نقش ویژه‌ای در موفقیت مس سونگون در مسابقات آسیایی داشته باشند. بازیکنان تلاش می‌کنند تا تمریناتشان ادامه داشته باشد و بتوانند خود را در بالاترین سطح آمادگی نگه دارند.

او ادامه داد:مسئولان مس و بسیاری از مسئولان کمیته فوتسال مانند ترابیان، سلیمانی و کفاشیان وضعیت تیم مس را به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی زیر نظر دارند و کمک‌های فراوانی را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهند.

سرمربی تیم مس سونگون بیان کرد:برای برگزاری بازی‌های دوستانه در خارج و داخل کشور تلاش‌های فراوانی را انجام داده ایم، اما بسیاری از تیم‌های خارجی اکنون در حال استراحت هستند. با این حال دست از تلاش برنمی داریم تا بتوانیم تیمی را برای بازی دوستانه پیدا کنیم.

بی غم بیان کرد: بازی مهدی طارمی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های ایرانی به ضرر تیم‌های کشورمان است. بازیکنان ایرانی توانایی بسیار بالایی دارند و می‌توانند نتایج بسیاری از بازی‌های را تغییر دهند. فوتسال ایران از بسیاری از کشور‌ها غنی‌تر است و سفر این بازیکنان به اروپا و سایر کشور‌ها می‌توانند از کیفیت فوتسال ما بکاهد.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم مانند تیم ملی قهرمانی را از تیم‌هایی که از کشور‌های تایلند، ویتنام و ژاپن می‌آیند پس بگیریم تا تمامی عنوان‌های قهرمانی‌ها در اختیار ما باشد.

مس سونگون همراه با بانک بیروت لبنان، اِی جی اِم کِی ازبکستان و اف سی سیپار تاجیکستان در گروه D. مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۸ حضور دارند و تیم بانک بیروت با ۲ لژیونر و یک مربی ایرانی یکی از اصلی‌ترین رقیبان تیم ایرانی محسوب می‌شود.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.