کد خبر : 116365
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 17:59
-

تغییر سالن بازی و اسکان داوران در تهران

تغییر سالن بازی و اسکان داوران در تهران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال امروز با محوریت تعیین تکلیف امتیاز تیم تاسیسات دریایی برگزار و مقرر شد امتیاز این تیم تهرانی، به پارسیان شهر قدس واگذار شود. پارسیان سال گذشته هم با خرید امتیاز دبیری تبریز لیگ برتری شده بود ولی در نهایت به لیگ دسته اول سقوط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال امروز با محوریت تعیین تکلیف امتیاز تیم تاسیسات دریایی برگزار و مقرر شد امتیاز این تیم تهرانی، به پارسیان شهر قدس واگذار شود.

پارسیان سال گذشته هم با خرید امتیاز دبیری تبریز لیگ برتری شده بود ولی در نهایت به لیگ دسته اول سقوط کرد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در خصوص جلسه امروز هیات رئیسه، به خبرنگار مهر گفت: باتوجه به اینکه پارسیان در استان تهران است و انتقال امتیاز تیم تاسیسات به خارج از این استان سخت بود، تصمیم گرفتیم این تیم را به پارسیان بدهیم. ضمن اینکه شرایط پارسیان از دیگر تیم های خریدار بهتر بود.

وی تاکید کرد: البته واگذاری تیم به پارسیان مشروط است. پارسیان باید زیر ساختها را اصلاح کند و اگر امکانات مناسب را فراهم نکند، لیگ را با ۱۳ تیم شروع می کنیم.

سلیمانی تاکید کرد: پارسیان باید سالن خود را عوض کند و قرارداد سالن جدید را بیاورد. محل خوابگاه و استقرار داوران را هم در تهران باشد چون شهر قدس هتل ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.