کد خبر : 116402
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397 - 13:33
-

بی‌غم: به دنبال یک بازیکن برزیلی هستیم/ از این به بعد سعی‌ می‌کنیم با شرایط عراقی‌زاده پیش برویم!

بی‌غم: به دنبال یک بازیکن برزیلی هستیم/ از این به بعد سعی‌ می‌کنیم با شرایط عراقی‌زاده پیش برویم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون برای شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر اردوی نخست ما در شهر تبریز برگزار و روز پنجشنبه هم به پایان رسید. الآن به بازیکنان دو روز استراحت داده‌ایم و از روز شنبه دوباره تمرینات‌مان را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون برای شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر اردوی نخست ما در شهر تبریز برگزار و روز پنجشنبه هم به پایان رسید. الآن به بازیکنان دو روز استراحت داده‌ایم و از روز شنبه دوباره تمرینات‌مان را شروع خواهیم کرد تا با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا برویم.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید تیم مس سونگون تصریح کرد: به دنبال جذب یک بازیکن برزیلی آن هم فقط برای حضور در قهرمانی آسیا هستیم. با توجه به وضعیت گرانی ارز در کشور، نمی‌توانیم بازیکنی را برای تمام فصل در اختیار بگیریم و مجبوریم فقط از او در مسابقات قهرمانی آسیا استفاده کنیم. هنوز نام بازیکن خاصی مدنظر نیست، اما با هفت الی هشت گزینه صحبت کرده‌ایم و منتظر جواب آن‌ها هستیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در ادامه تصریح کرد: در مورد جذب بازیکن داخلی هم ما یک یا دو جای خالی داریم و با توجه به اینکه در پست عقب‌گیر نیاز به بازیکن داریم، با مصطفی نعمت‌وند صحبت کرده‌ایم. خدا را شکر در سایر پست‌ها بازیکنان خوبی داریم و همه آن‌ها هم قراردادهای داخلی خود را با باشگاه به ثبت رسانده‌اند.

بی‌غم در مورد بیانیه تند باشگاه گیتی‌پسند علیه او و اینکه این باشگاه مذاکره با محمد کشاورز را خارج از اخلاق‌مداری دانسته بود، گفت: گیتی‌پسند باشگاه بزرگی است و ما هم از این به بعد اگر کاری خواستیم انجام دهیم سعی می‌کنیم با شرایطی که آقای عراقی‌زاده (قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند) گذاشته است پیش برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.