کد خبر : 116398
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397 - 21:03
-

قلی زاده: قرارداد وفایی، نجومی نیست/ دشمنان فوتسال قم را از اطراف اسپانسر و تیم دور کردیم/ ایلانلو در لیست سایه!

قلی زاده: قرارداد وفایی، نجومی نیست/ دشمنان فوتسال قم را از اطراف اسپانسر و تیم دور کردیم/ ایلانلو در لیست سایه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی زاده مالک باشگاه سوهان محمدسیما قم درباره وضعیت نماینده استان قم در فصل جدید توضیحاتی ارائه داد: آقای قلی‌زاده، ابتدا در مورد تغییر نام تیم بگویید. به خاطر شرایط مالی بنده و اینکه خودم نمی‌توانستم تیم داری کنم، تصمیم به انحلال تیم گرفتیم اما با صحبت‌های آقای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی زاده مالک باشگاه سوهان محمدسیما قم درباره وضعیت نماینده استان قم در فصل جدید توضیحاتی ارائه داد:

آقای قلی‌زاده، ابتدا در مورد تغییر نام تیم بگویید.

به خاطر شرایط مالی بنده و اینکه خودم نمی‌توانستم تیم داری کنم، تصمیم به انحلال تیم گرفتیم اما با صحبت‌های آقای عابدی و اداره کل ورزش و جوانان استان منصرف شدیم و قدم اول را برای حضور در لیگ برتر برداشتیم. در ادامه نیز با ورود آقای زمردی مالک مجموعه سوهان محمد سیما برای یک فصل نام تیم را به سوهان محمد سیما تغییر دادیم.

حضور این اسپانسر موقتی است؟

باتوجه به اینکه سعی کردیم عده‌ای از افراد سودجو که هر سال مانع از ورود اسپانسر به فوتسال قم می‌شدند را از تیم و اسپانسر دور کنیم، احتمال می‌دهم سوهان محمد سیما برای چندین سال در فوتسال فعالیت کند.
وضعیت تیم در فاصله یک ماه تا شروع مسابقات را چطور ارزیابی می‌کنید؟
شرایط تیم خیلی خوب است و قدرتمند تر از پارسال در لیگ شرکت خواهیم کرد که دلیل اول آن حضور مربی خوب و بی حاشیه‌ای به نام حسین صبوری است و اینکه بازیکنان خوبی جذب کرده ایم.

دلیل کنار گذاشتن وحید غیاثی از هدایت تیم چه بود؟

با توجه به اینکه آقای غیاثی چندین پیشنهاد با رقم های خوب داشتند و اینکه باشگاه توان مالی خیلی بالایی نداشت، به این جمع بندی رسیدیم که امسال هدایت تیم را به جناب صبوری بدهیم. همچنین در حال حاضر آقای غیاثی در مجموعه است و به عنوان مدیر فنی فعالیت می‌کند.

چه بازیکنانی تا به امروز جذب شدند؟

تا این لحظه با علیرضا وفایی، سعید قاسمی و سید مصطفی موسوی قرارداد امضا کردیم و همچنین در حال مذاکره با محمد کوهستانی هستیم و اگر به توافق مالی برسیم این بازیکن هم جذب می‌شود.

باتوجه به برخی شایعات، برخی قرارداد علیرضا وفایی را نجومی می‌دانند.
باتوجه به اینکه مبلغ قرارداد محرمانه است و آقای وفایی هم دوست ندارد که این رقم فاش شود فقط می‌توانم بگویم اصلا این رقم نجومی نیست.

لیست خروجی تیم نسبت به فصل گذشته؟

سید علی حسینی به علت سربازی حضور ندارد؛ علی ابراهیم بیگی از فوتسال خداحافظی کرد؛ مهران رضاپور به لیگ ازبکستان رفت و محمد قدیمی و میثم ایلانلو در لیست سایه و استندبای قراردارند و شاید این فصل هم حضور داشته باشند.

هدف شما و باشگاه برای فصل جدید چیست؟

هدف اول باشگاه صعود به مرحله پلی آف است و امیدواریم نتایج قابل قبول و در شان فوتسال قم کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد قمی شنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

اون کسایی که اسپانسر رو از فوتسال قم دور میکنند همونایی هستند که اون گندکاری های صبا رو به بار آووردن دقیقا همونایی ک رو خط تلفنی برنامه ۹۰ بودن … مرسی از مجموعه آتلیه بابت این کار بزرگ و به امید دستاوردهای بیشتر