کد خبر : 116396
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397 - 12:42
-

مشکل جدی بی‌غم برای نشستن بر روی نیمکت مس در آسیا/ تارقلی‌زاده: قرار نیست کلاس مربیگری سطح۲ در ایران برگزار شود!

مشکل جدی بی‌غم برای نشستن بر روی نیمکت مس در آسیا/ تارقلی‌زاده: قرار نیست کلاس مربیگری سطح۲ در ایران برگزار شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به مشکل مدرک مربیگری حمید بی‌غم سرمربی موفق مس سنگون که توانست این تیم را سال گذشته برای اولین بار به مقام قهرمانی ایران برساند، وی برای حضور بر روی نیمکت این تیم در جام باشگاه‌های آسیا دچار مشکلی کاملا جدی است. با وجود اینکه حمید بی‌غم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با توجه به مشکل مدرک مربیگری حمید بی‌غم سرمربی موفق مس سنگون که توانست این تیم را سال گذشته برای اولین بار به مقام قهرمانی ایران برساند، وی برای حضور بر روی نیمکت این تیم در جام باشگاه‌های آسیا دچار مشکلی کاملا جدی است.

با وجود اینکه حمید بی‌غم در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرده قرار است در کلاس مربیگری سطح۲ آسیا در ایران حاضر شده و مشکلش برطرف شود؛ پیگیری‌های خبرنگار Fut5al نشان می‌دهد که همچین کلاسی در کشور وجود خارجی نخواهد داشت!

علی تارقلی‌زاده رئیس مرکز توسعه فوتسال آسیا در رابطه با برگزاری کلاس‌های مربیگری سطح۲ آسیا در ایران به Fut5al گفت: تا به امروز هیچگونه درخواست برگزاری کلاس مربیگری سطح۲ فوتسال به AFC نرسیده است و طبق روال اگر کشوری بخواهد چنین اقدامی انجام دهد باید حداقل یک ماه قبل از کلاس به ما نامه بزند تا روال آن طی شده و تاییدیه دوره، شرکت‌کنندگان و مدرس صادر شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا سرمربی‌ای می‌تواند با مدرک سطح یک بر روی نیمکت جام باشگاه‌های آسیا بنشیند نیز تاکید کرد: طبق قوانین مسابقات که در سایت AFC موجود است دارا بودن حداقل مدرک سطح۲ برای تمام سرمربیان الزامی است.

رئیس مرکز توسعه فوتسال آسیا در پاسخ به این سئوال که آیا مربی ای می تواند بدون گذراندن سطح۲، در کلاس مربیگری سطح۳ حاضر شود نیز تصریح کرد: مربی سطح یک پس از یکسال از مدرک سطح یک فقط می‌تواند در سطح۲ شرکت کند.

گفتنی است در چنین شرایطی سرمربی مس قطعا باید با کارت دیگری به غیر از سرمربیگری بر روی نیمکت مس در جام باشگاه‌های آسیا حاضر شود که بنا به قوانین AFC وی را از حضور در اتاق کنفرانس سرمربیان محروم خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

عیبی نداره با کارت تدارکات روی نیمکت حاضر میشود بالاخره آقای بی غم مربی بزرگی هست چون به هیچکدام از درخواستهای بازیکنانش نه نمیگه و این راز موفقیت ایشان هست