کد خبر : 116399
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1397 - 13:31
-

کاکاوند: پاداش قهرمانی بانوان هم اندازه با آقایان است/ وزارت ورزش ۱۰ سکه برای قهرمانی در نظر گرفته است

کاکاوند: پاداش قهرمانی بانوان هم اندازه با آقایان است/ وزارت ورزش ۱۰ سکه برای قهرمانی در نظر گرفته است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان کاکاوند، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان در مورد واریز  پاداش بانوان فوتسالیست پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا به حساب فدراسیون فوتبال گفت: پاداش همه‌ فدراسیون‌های ورزشی که در سال ۱۳۹۶ مقام کسب کرده بودند به حساب آنها واریز شد. تجلیلها سالیانه است و یک سال را در نظرمی‌گیرند و سپس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان کاکاوند، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان در مورد واریز  پاداش بانوان فوتسالیست پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا به حساب فدراسیون فوتبال گفت: پاداش همه‌ فدراسیون‌های ورزشی که در سال ۱۳۹۶ مقام کسب کرده بودند به حساب آنها واریز شد. تجلیلها سالیانه است و یک سال را در نظرمی‌گیرند و سپس از فدراسیون‌ها و ورزشکاران تجلیل به عمل می‌آید اما چون پیروزی بازیکنان امسال فوقالعاده بود و با اقتدار برنده شدند، دستورصادر شد تا پاداش دختران بعد از قهرمانی پرداخت شود و به تجلیل سالانه‌ وزارت ورزش موکول نشود.

او در ادامه با اشاره به مقدار پاداش بانوان فوتسالیست از طرف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال، بیان کرد: پاداشی که وزارت ورزش برای تیم ملی فوتسال بانوان در نظر گرفته ۱۰ سکه است. هر فدراسیون با توجه به بضاعت مالی که دارد به طور جداگانه از ورزشکاران خود تجلیل می‌کند. پاداش فدراسیون فوتبال هم‌اندازه با پاداش تیم ملی فوتسال مردان در نظر گرفته شده اما هنوز تیم‌های ملی زنان و مردان پاداشی از طرف فدراسیون فوتبال دریافت نکرده‌اند.

کاکاوند در پایان در مورد پاداش بازی‌های داخل سالن ترکمنستان گفت: پاداش بازی‌های آسیایی ترکمنستان هم که تیم ملی فوتسال موفق به کسب مقام سوم شد به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده و از ۱۰  سکه‌ قهرمانی آسیا جداست اما در جریان مبلغ و زمان تحویلش نیستم. این موضوع برعهده قسمت مالی فدراسیون فوتبال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.