کد خبر : 116419
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 - 9:50
-

ایرانی های آسیا،یک نیم فصل دور از لیگ

ایرانی های آسیا،یک نیم فصل دور از لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند بازیکن ایرانی در تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا حضور دارند و این تعداد با نزدیک شدن به زمان شروع بازی ها بیشتر هم خواهد شد. مهدی جاوید ستاره فوتسال ایران که اخیرا با گیتی پسند به توافق رسید به بانک بیروت لبنان حریف مس سونگون در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چند بازیکن ایرانی در تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا حضور دارند و این تعداد با نزدیک شدن به زمان شروع بازی ها بیشتر هم خواهد شد.

مهدی جاوید ستاره فوتسال ایران که اخیرا با گیتی پسند به توافق رسید به بانک بیروت لبنان حریف مس سونگون در جام باشگاه های آسیا پیوست تا این تیم را در مسابقات آسیایی همراهی کند.

فرهاد توکلی و قدرت بهادری نیز در تیم نفت الوسط عراق حضور دارند.  همچنین میلاد چراغی بازیکن تیم آذرخش به تیم چینی پیوسته و مهران رضاپور از تیم آتلیه قم هم راهی لیگ ازبکستان شده است.

ضمن اینکه زمزمه هایی از حضور مهران عالیقدر در تیم اماراتی به گوش می رسد. سال قبل ایرانی های زیادی در جام باشگاه های آسیا حضور داشتند که مورد اعتراض گیتی پسندی ها واقع شد و به نظر می رسد به همین دلیل باشد که سازمان لیگ تصمیم گرفته در این باره وارد عمل شود. بر اساس شنیده ها بازیکنانی که به عنوان یار کمکی به تیم های آسیایی حاضر در جام باشگاه های آسیا بپیوندند یک نیم فصل اجازه همراهی تیمشان را ندارند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.