کد خبر : 116447
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1397 - 21:41
-

اعلام برنامه حضور داوران در کلاس های توجیهی پیش فصل/ تدریس پدروگالان اسپانیا در ایران

اعلام برنامه حضور داوران در کلاس های توجیهی پیش فصل/ تدریس پدروگالان اسپانیا در ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هر ساله قبل از شروع لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتسال کشور(آقایان و بانوان)جهت هماهنگی و اخذ تست داوران در زمینه آمادگی جسمانی و آموزش قوانین و بروز نمودن داوران فوتسال کشور، فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کلاس هایی را برگزار می نمایند. با اعلام علیرضا سهرابی مسئول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هر ساله قبل از شروع لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتسال کشور(آقایان و بانوان)جهت هماهنگی و اخذ تست داوران در زمینه آمادگی جسمانی و آموزش قوانین و بروز نمودن داوران فوتسال کشور، فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کلاس هایی را برگزار می نمایند.

با اعلام علیرضا سهرابی مسئول چیدمان داوران فوتسال کشور و عضو هیات رییسه کمیته داوران و سازمان لیگ فوتسال کشور کلاس های توجیهی داوران فوتسال به شرح ذیل برگزار می گردد.

۱. کلاس تو جیهی پیش فصل داوران فوتسال(آقایان – لیگ برتر فوتسال کشور) در مجتمع امام رضا (ع)_ رامسر با تدریس پدروگالان از اسپانیا که البته این خبر هنوز تایید رسمی وقطعی نشده است.

ورود : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷        شروع کلاس : ۲۸ خرداد الی ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

۲. کلاس توجیهی پیش فصل داوران فوتسال  (بانوان – لیگ برتر فوتسال) در مجتمع امام رضا (ع) – رامسر با تدریس پدرو گالان از اسپانیا که هنوز تایید رسمی و قطعی نشده است.

ورود: ۱ تیرماه ۱۳۹۷  شروع کلاس: ۲تیرماه ۱۳۹۷ الی ۴ تیرماه ۱۳۹۷

۳. لیگ دسته اول فوتسال وسایر لیگ ها و رده های سنی (آقایان)

مکان (نامشخص)

زمان برگزاری:  مردادماه سالجاری (۱۳۹۷)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.